sateelta tuoksuva tuuli
heittelee päälleni mustia ajatuksia
kuin katkenneita oksia
märät kellastuneet lehdet
iskevät vasten kasvoja
täynnä kaipausta ja surua
sadan vuoden yksinäisyyttä
vaiettuja ajatuksia
Hiljaisuus
6
124
Vastaukset
- Herkkähipiä
syksyn surullinen runo
mutta pidin siitä! - rygseck
Älä ole vihainen sille tuulelle... jos se saa sinut kirjoittamaan tälläisiä runoja, ei se voi olla kovin paha !
En ole vihainen... Joskus kirjoittamisesta on apua. Ja joskus siitä tuulesta kirjoittamiseen. Kiitos.
- *laudi*
Teq:) Kirjoitit surullisesti. Mulle syksy on puolukoita, pihlajanmarjoja ja omenoita pullollaan. Värejä ja makuja. Vaikka syksy on monille masentava, minulle se on kevään ohella parasta aikaa :) En siedä auringossa löhöilyä ja aurinkorantoja ://..
Vaikka sataa, ja sadepisarat kastelevat sinut, voi niistäkin nähdä sateenkaaren ...:)).Kiitos Laudi,
sateenkaari vaatii näkyäkseen myös auringon. Välillä koko taivas on sadan metrin paksuisessa pilvessä, ei auringon suunnastakaan tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481