Ei tule ulos vaikka buuttaa ja Lego Starwars sisällä..Ei edes näy valikossa...Huoltoon tietysti mutta olisiko jollain mitään muuta konstia...Takuukin on tainnu jo raueta vekottimesta..
Ps 3 levy jumissa sisällä..
6
5395
Vastaukset
- tyttöystävä imee mua
voithan avata koneen. tosin en tiedä kun kuoret otat pois että voiko sitä levyä ihan silloin vielä edes kunnolla nähdäkään. voithan sen jotenkin kokeilla repiä ulos sillä laitteisko kuitenkin pelittää kun kuvakin näkyy. levyssä voi olla jotakin naarmuja kun ei tunnista sitä. tai sitten suosiolla vaan huoltoon ettei koko homma hajoa :/
- kjyungtrfjklrhygt
Kone auki, siitä minä lähtisin.
- c0d
Vasara.
- jepepp
Virta pois sieltä koneen takaa, sormi eject -napille ja virta päälle. lyö tuulettimen täysille ja levyn ulos!
- 2xlevyäsisällä
Tuo tuuletin täysille toi kaksi levyä ylos koneesta!!! Kiitos!
- oldschool
Loisto vinkki. Toimii! Levy tuli ulos, mutta ps3 ei lähde päälle enää. 10 vuotta toiminutkin...😑
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294