Haluaisiko joku selittää, miten on mahdollista että toimitukset Ouluun on näin pahasti myöhässä? Alice Cooperin levy Welcome 2 My Nightmare ilmestyi 21.9. ja ainakaan tätä versiota jolla on ne pari lisäbiisiä, ei ole saatu Ouluun vieläkään vaikka tilattu on. Olen kuullut, että muu Suomi on saanut levynsä ihan normaalisti.
Alkaa oikeasti mennä jo hermo Levykauppa Äxään josta kyseisen levyn ennakkovarasin kolmisen viikkoa ennen kuin se ilmestyi ja voin kertoa, että jatkossa tilaan netistä tai musiikkikullakselta. Jos kyseessä olisi se tavallinen versio niin peruisin tilauksen ja hommaisin muualta, mutta kun kyseessä on rajoitettu erä niin en uskalla kun ei voi olla varma että sitä muualla enää on. En valittaisi muuten, mutta Alice on ehdoton lempiartistini ja olen odottanut levyn ilmestymistä kuukausia :(
Levy 5 viikkoa myöhässä
:(
1
<50
Vastaukset
- AP
Ja lisään vielä, että ei ole ensimmäinen kerta. Tarja Turusen WLB levyä sain myös odotella. Sillon syynä oli se, että levykaupasta yksinkertaisesti unohdettiin ilmoittaa, että kyseinen levy on nyt sieltä noudettavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358