mitäs mieltä te muut VIP palvelun käyttäjät olette näistä uusista VIP ominaisuuksista eli building,agent ja live palvelut. minusta elisa on kehittänyt loistavia lisäpalveluita perinteisen base station palvelun lisäksi.
uudet VIP ominaisuudet
4
119
Vastaukset
- aivan mahtavaa
yllätyin täysin kun avasin VIP sivun niistä kaikista uudistuksista mitä siellä oli ja itse pidin eniten agent palvelusta jonka avulla pystyn paikantamaan oman tukiaseman eli sen josta tämän hetkinen yhteys tulee.
- parasta A luokkaa
VIP sivustolla on nyt neljä palvelua:
base station=näet kaikki elisan tukiasemat ja pystyt seuraamaan värien perusteella että mikä status niillä on.
building=rakenteilla olevien tukiasemien edistystä voi seurata sekä tietoa uusista tukiasemista lukea.
agent=pystyt paikantamaan käyttämäsi tukiaseman.
live=saat tietää haluamasi tukiaseman raportin eli kaikki tiedot esim mastoa koskevat tulevat huollot,ongelmat,ym.. - niin,,
ja samalla palvelun kapasiteettiä on pudotettu näköjään niin paljon ettei sisälle pääse kun herjaa että "sivustolle on rajattu käyttäjä määrä. yritä myöhemmin uudelleen"
- öhöhöh..
Verkkoon pitääkin tulla potkua ja vakautta, kun kerran rahaa on nyhdetty ja rutosti:
http://www.arvopaperi.fi/uutisarkisto/elisalta mahtitulos/a708344?s=r&wtm=_-21102011&
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244