tietääkö kukaan, ketä siinä on mukana, onko radio-kirppis? kannattaako varata myyntipöytä?
UUSI KIRPPIS AARRESAARI
136
6844
Vastaukset
- aare&saari
fida,radiokirppis,basaari ja suurkirppis=aaresaari
- Uutta odottava.
Ja sitten vaan kaikki Aarresaareen ostoksille marraskuussa.
Toivottavasti yrittäjä menestyy Salossa, kun täällä on kirppiksiä enemmän kuin missään muualla.
- Pitäsi vaan yrittäjän "keksiä" jotain aivan uutta, ehkäpä hyvä asiakaspalvelu, siisteys, ja tilaa tutkia tavaroita.
Ymmärrän että vuokra on varmasti kallis, niin hyvällä paikalla. Vaikka parasta kauppapaikkaa on ollikkalan läheisyys, sillä siellähän sitä on "Litlii", "honkkaria" ym.ym. ja suurkirppis. Vaikka taitaa Nieminen omistaa ne kaikki kiinteistöt ollikkalastakin, luulisi vuokrien ainakin olevan siellä korkeampia kuin muualla. - tuskin mitään?
minkähän omistaa mainituista? onhan täällä salossa muutakin omistajia kuin rosvoja?
- lillis (harmaana)
Ei edellä mainituilla ole mitään tekemistä aarresaaren kanssa. Sen omistaa pari naisihmistä salon seudulta.
Silloin kun se oli pienimmissä tiloissa, en sieltä koskaan mitään löytänyt ostettavaksi. Mutta josko se nyt paranis, kun muuttaa isompiin tiloihin tien toiselle puolelle.
Mutta on totta, että pitää keksiä jotain uutta pärjätäkseen Salossa. Joskin Salossa on ehkä kysyntää just noille, kun niitä kerran on niin paljon....- joulu
ja muutama mies !
- arsenal yx
salos ei pärjää kun hallin omistaja muut tekee pakkia ja rahoittaa kulut(myyjät)
- jamminen
Ainakin mahtava "liikeidea" on se, että sinne voi mennä myymään myös ihan itse, tälläistä hienoutta kun ei Salossa muualla jostain syystä ole...
- jfosditoe
Mummon kamari -kirppiksellä oli mahdollisuus mennä myymään itse. Mutta se putiikki sitten kaatuikin kuukaudessa.
- dAdSDSD
Turun Eurokirppiksen konkkaan vienyt kaveri on tässä kirpputorissakin rahoittajana taustalla
- saaari
Aaaresaaren toimitilathan ovat saaneet purkutuokion jo ajat sitte, no jos tarkoitus onkin vain pitää sen pari vuotta ...
- vapaa-aika tieto
saaari kirjoitti:
Aaaresaaren toimitilathan ovat saaneet purkutuokion jo ajat sitte, no jos tarkoitus onkin vain pitää sen pari vuotta ...
Kaupungin työntekijänä voin viran puolesta epävirallisesti kumota huhun.
- MÖLLI!
AI ON VAI!!!!
- Miklu.
EMPÄ USKO ET ON SAMA SÄLLI!
- ol vai,kuka?
ol vai,kuka se o?
hyvii kaupoi kaiketi! - tietoo on
siel on rahaa takana, meinaavat salon rikkaat vallata kirpparikaupan, tulevaisuus näyttää miten käy.
- saerty
Tietääkö kukaan kuinka kirppis on auki arkisin.
- myyjä
ma pe 10-19
viikonloppusin 10-15
- ex naapuri
Taitaa olla tavalliset ihmiset,takana ainakin siltä näytti kun näin omistaja kolmikon tänään,yksi oli entinen naapurini...Kiva paikka vaikka taisi olla koko Salo liikkeellä.
- zwarte geld
hyvät ostot tein ,käy sinäkin! hyvä sijainti!
SIISTI PAIKKA verrattuna "vanhoihin kaatop...!"
nyt pitää muitten "skarpata"!(kiire)
ONNEA...- armas
Minä en kyllä onnistunut löytämään sieltä mitään, hirveet pöydät ja sekava hinnoittelu, ei mun paikka ollenkaan. Tarkoitus vaan saada mahdollisimman paljon pöytiä mahtumaan jne. tyypillistä..
- MULKERO!
armas kirjoitti:
Minä en kyllä onnistunut löytämään sieltä mitään, hirveet pöydät ja sekava hinnoittelu, ei mun paikka ollenkaan. Tarkoitus vaan saada mahdollisimman paljon pöytiä mahtumaan jne. tyypillistä..
AI ET NIIN MONTA KO MAHTUU? JA PASKAT. KÄY MITTAAMASSA! MULKERO!
- lähiöstä?
armas kirjoitti:
Sekava hinnoittelu??
Kuule, se on kirppis, eikä kaikki myyjät pyydä samaa hintaa!
Juju on juuri siinä...
Mutta ehkä sinä oletkin sellainen tyypillinen valittaja jne.!
- CITYWOMAN
Menimme vaunujen kanssa IHANAT KÄYTÄVÄT kerrankin on huomioitu perheet väkeä oli kamalan paljon. myös leikkipaikka .Kunnon pöydät eipä tarvi enää muualle mennä.Avara kahvila ja 3 wc:tä.Oikea AARRE.
- Mies Kemiöstä.
Olipa mukava kirppari tuo aarresaari. Ja siellä on tavaraa joka tarpeeseen. Eikä hinnatkaan olleet mahdottomat. Vertailin niitä ja jossain pöydissä oli ostettavaa paljonkin.
Toivottavsti siisteys ja hyväpalvelu jatkuvat. Tulemme toistekin vaikka matkaa on 50km, ja otetaan tutut mukaan.
- kaffia kans
samaa mieltä ja kahvila ok!
- lintu
Musta se kahvila ol kolkko, kaiken kaikkiaan kolkko paikka..
- pakeneva hiusraja
Raitalankadun kirppikset on kaikki pimeitä ja ahtaita. Se keskimmäinen on älyttömän epäsiistikin vieläpä. Tämä uusi on valoisa, leveät käytävät, ja ainakin vielä ihan siisti. Aarresaaren kahviokin on sivussa kirppis-hyllyistä, toisin kuin jossain muualla jossa ei tee mieli kahvitella kun ne kahvit pitäis juoda melkeinpä siellä kirppis-hyllyjen keskellä istuen, ja muita asiakkaita väistellen...
- fida kjallis
samaa mieltä lähdenpä ostoksille ja kahville
- Oikea AARRE
Todella hyvä paikka ja ihanan palveleva henkilö kunta. itsellä ollut pöytä kohta viikon ja otanpa ainakin vähintään vielä toisen viikon lisäksi... kaikki menee kaupaksi hyvin, kun pitää kohtuu hinnat ! Tuleepahan kotona nurkat siivottua ja laitettua kiertoon kaikki ylimääräinen
- 1983 tyttö
Olen tyytyväinen viikkomyyntiini aarresaarella, saimpa joulurahaa ja mikä parasta sain vaatteet, korut ym. kiertoon. Hinnoittelin kyllä kohtuullisesti.
Ensin ajattelin että annan hyväntekeväisyyskirppareille ilmaiseksi ko.tavarat, mutta kun ei voi olla varma että tulot niistä menevät oikeaan kohteeseen. Toki uskoa täytyy että myyjät ovat rehellisiä.
- uka
Kannattaa varata, mulla on pöytä siellä. Hurjasti väkeä joka päivä, myynti 2 ekaa pv 150 e.
- Alet alkaa.
Totta,kauppa käy hyvin aarresaarella, ja mikä mukavinta oletteko huomanneet miten raitalankadunkirppiksilläkin ovat hinnat laskeneet. Jopa -50% ale on menossa. Ja kun odotatte jonkun aikaa, on alet -70%.
-Nyt hyvänmielentorille myymään ja ostamaan, rahat menevät hyviin tarkoituksiin.
- tuoretta eurolla
leipuri kun toisi tuoreet munkit!?
- Bert Kurt
Eikös kirpparilla ole tarkoitus myydä vanhaa?
- kysyyyyyyyy
Paljonko on pöytävuokra?
- MONNI!
28€ MAX viikko
- 19+19
UKA:mistä tiedät ,että myyntisi oli 150 euroa?Jospa tavarat vietiin maksamatta?
Rahat saa kai kerran kuukaudessa.Turun puolessa pari kirpparia on mennyt
nurin;rahat jäi saamatta.- MÖLLI!
Kyllä sieltä saa rahat tarvittaessa vaikka kerran päivässä! on TIETOO!!!
- 90% häviää
hyvänmielentorille?? järjestöt kerää ja rahoista "sulaa 90%", ties minne?
lahjota pois,myyvät kalliilla ja rahat "katoaa"?- Ei epäilevä.
Onhan se mukavaa lahjoittaa tavaraa hyvänmielentorille. Luulen että suurinosa niistä rahoista menee oikeisiin tarkoituksiin. Ja omaksi synnikseen jokainen tekee, jos pistää rahat muualle. Kyllä siellä järjestöissä on varmasti monta ihmistä valvomassa rahojen kassavirtaa, ja sitä että ne menevät oikeisiin kohteisiin. Toisin on silloin, jos on vain kaksi-kolme epärehellistä pelaamassa rahojen kanssa.
- Rouva 1942
Sukulaiseni lahjoitti pääkaupunkiseudulle eräälle hyväntekeväisyystorille ateljee-takin, ja viikon kuluttua "takki käveli" vastaan kadulla, ja hyväntekeväisyys-kirpparimyyjän päällä. Miten on mahdollista, että niin nopeasti takki "ostettiin tai vietiin" myynnistä. Sukulaiseni tarkoitti sen yleiseenmyyntiin.
Eikös kirpparille tarkoitetut tavarat kuulu olla myynnissä yliviikon, kunnes henkilökunta saa "ostaa" ne, jos haluaa. Vai miten ne asiat ovat? - zwarte geld
Rouva 1942 kirjoitti:
Sukulaiseni lahjoitti pääkaupunkiseudulle eräälle hyväntekeväisyystorille ateljee-takin, ja viikon kuluttua "takki käveli" vastaan kadulla, ja hyväntekeväisyys-kirpparimyyjän päällä. Miten on mahdollista, että niin nopeasti takki "ostettiin tai vietiin" myynnistä. Sukulaiseni tarkoitti sen yleiseenmyyntiin.
Eikös kirpparille tarkoitetut tavarat kuulu olla myynnissä yliviikon, kunnes henkilökunta saa "ostaa" ne, jos haluaa. Vai miten ne asiat ovat?hyväntekeväisyyteen kun "antaa" niin ne rahat menevät "aina jonkun taskuun"!
myy itse ja ansaitse..
..keskustelun alku on:aarresaari!(ei fida tai..)
- tosipettynyt
Kävimme viime lauantaina Salossa ja pistäydyimme myös uudella kirpparilla, kahvilassa oli ihanan tuoreet munkit, eilen olimme taas Salossa ja menimme kahville ja mikä pettymys, vanhat leivonnaiset ja sämpylä oli todella huono, Miksi päästetään heti taso laskemaan, kyllä ihmiset huomaa onko leivonnainen tuore.
- Pettynyt asiaskas
Kävin myös viime lauantaIna Aarresaarressa kahvilla. Pettymys tuli kun kaikki pullat vanhoja kuivaneita. Ihmettelin ystävllenikin että jo viikon aukiolon jälkeen saa vanhaa kuivaa pullaa ja maksaa saman kuin tuorekin. Eipä enää huvita mennä kahville. Näin ei hyviä asiakas suhteita tehdä. Eikä tuo palvelukaan ole mun kohdalla ainakaan mielyttänyt. On jopa sanottu että häiritsen työntekoa läsnäolollani. Jopa monet ystävät ja tutut ovat hämmästyneet palvelusta ja käytöksestä. Miksi mulle "kiukuttelevat" kun olen itse iloinen, sosiaalilinen enkä ole mitään sanonut tai tehnyt miksi voisi sanoa että olisin häiriöksi. Pöytää en edes havittele ottavani tai menisin kovin usein kahville. En halua maksaa vanhasta pullasta samaa kuin uudesta.
- MÖLLI
Pettynyt asiaskas kirjoitti:
Kävin myös viime lauantaIna Aarresaarressa kahvilla. Pettymys tuli kun kaikki pullat vanhoja kuivaneita. Ihmettelin ystävllenikin että jo viikon aukiolon jälkeen saa vanhaa kuivaa pullaa ja maksaa saman kuin tuorekin. Eipä enää huvita mennä kahville. Näin ei hyviä asiakas suhteita tehdä. Eikä tuo palvelukaan ole mun kohdalla ainakaan mielyttänyt. On jopa sanottu että häiritsen työntekoa läsnäolollani. Jopa monet ystävät ja tutut ovat hämmästyneet palvelusta ja käytöksestä. Miksi mulle "kiukuttelevat" kun olen itse iloinen, sosiaalilinen enkä ole mitään sanonut tai tehnyt miksi voisi sanoa että olisin häiriöksi. Pöytää en edes havittele ottavani tai menisin kovin usein kahville. En halua maksaa vanhasta pullasta samaa kuin uudesta.
VALI VALI VALI VALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- hmmmmm1981
Saldotiedot saa kysyä kassalta asiakasnumerollaan vaikka tunnin välein jos huvittaa. Meillä oli pöytä viikon ajan, kaksi kertaa kysyin välissä paljonko on kertynyt. Lopetimme nyt perjantaina viikon jälkeen pöydän, rahat saatiin saman tien käteisellä. Muutenkin palvelu toimi tosi hyvin ja siellä on järkevästi tehty pöytien lisäksi erilaisia hyllyjä, esim. yhteen paikkaan voivat kaikki viedä luistimet myyntiin, toiseen paikkaan lamput jne. Eli saa hyvin esille muiden kaltaistensa joukkoon ja omaan pöytään jää tilaa muulle tavaralle. Meillä viikon saldo 300 euroa, eli kivasti meni kaupaksi vaikka vähän jäikin kotiin takaisin tuotavaa.
- ja näin on
Kirpparien suurin syöpä on pelkkää kahvia ja pullaa syövät pulsut!
Kahviot pitäisi aivan ekaksi poistaa kirppareilta. - ulkopaikkakuntalaine
Missä se Aarresaari on?
- ........
Vilhonkadulla, entisen TL-tukun tiloissa
- salossa usein
Söin omenamunkin valtavan kokoinen tuorepläjäys,uus ilmiö kirppareilla ja tervetullut.
- tunnin rajoitus?
parkkiongelma ainakin on ? samat autot seisovat vilhonkadulla aamusta iltaan?
ajakaa "henkilökunnan/kauppiaitten autot takapihalle" niin asiakkaat saavat helpommin parkkeerattua? vähintään 60 "parkkia päivässä lisää"!(ehkä 100 paikkaa..)- Mies salolta.
Aarresaaren omistajat ! Yrittäkää hommata parkkipaikkoja vaikka mistä. Tosi hankalaa, kun on liikuntarajoitteinen ja parkkipaikaa ei saa monenmoneen tuntiin. Tykkään käydä siellä muuten ja päiväkahvit juoda tuttujeni kanssa. Ja jokakerta on löytynyt halvalla hyvää tavaraa. Pitää vaan tutkia jokapöytä, ja vertailla hintoja.
- Naiskuski
Mies salolta. kirjoitti:
Aarresaaren omistajat ! Yrittäkää hommata parkkipaikkoja vaikka mistä. Tosi hankalaa, kun on liikuntarajoitteinen ja parkkipaikaa ei saa monenmoneen tuntiin. Tykkään käydä siellä muuten ja päiväkahvit juoda tuttujeni kanssa. Ja jokakerta on löytynyt halvalla hyvää tavaraa. Pitää vaan tutkia jokapöytä, ja vertailla hintoja.
Kyllä niitä parkkipaikkoja on kun vaan viitsitte kävellä!! Ei jokainen salolainen voi autoaan oven eteen aina saada. Minulla vaan sellainen tuuri kyllä usein on :)
- naiskuski
Naiskuski kirjoitti:
Kyllä niitä parkkipaikkoja on kun vaan viitsitte kävellä!! Ei jokainen salolainen voi autoaan oven eteen aina saada. Minulla vaan sellainen tuuri kyllä usein on :)
En siis tarkoita liikuntarajoitteisia!!!!! Heille voisi kyllakin Vilhonkadulle asettaa muutaman invalidipaikan ja aivan kirppiksen oven edustalle.
- henkilökuntaaaaaaaa
naiskuski kirjoitti:
En siis tarkoita liikuntarajoitteisia!!!!! Heille voisi kyllakin Vilhonkadulle asettaa muutaman invalidipaikan ja aivan kirppiksen oven edustalle.
muutama "sama auto" seisoo oven edessä aamusta iltaan...
..kauppias ja itsepalvelumyyjä,vai? - silmät auki
Siinähän on parkkiHALLI ihan vieressä.. :D
Tai no, kai sitä aina valitettavaa keksii, ku oikeen yrittää.. ^^
- saaga
vein veturitallin parkkiin sielä oli tilaa ja lyhyt kävelymatka
- kysymys?
aarresaari,onko kokemusta? miten kauppa käy?
entä muut kirppikset kannattaako viedä myyntiin /mihin?- pois muuttaja.
Kauppa on käynyt hyvin, ainakin omalla pöydälläni. Ja Nyt on radiokirppiksellä pöytä vuokrattuna ja sieltäkin on mennyt hyvin kaupaksi vaatteeni ym.. Hinnat laitoin kyllä alakanttiin, kun tarkoitus on vain saada nurkat tyhjäksi salosta poismuutontakia.
Vinkkinä vaan, että malttakaa myyjät odotella hiukan, kohta on asiakkaita kirpputoreilla ja silloin Teidän kannattaa myydä. Ei kannata lahjoittaa tavaroitaan pois, jos itse tarvitsee rahaa kirpparimyynnistä. Salon työtilanne on surullinen, ellei joku ihme tapahdu.
- auki vai kii?
kaik o tapaninpäivä auki . onks tämä ja??
- YÄK
Opettele kirjoittamaan maalaisjuntti!
- röhröh
yäk 7-16, köyhä on päässyt töistä!?
Aarresaari on siisti jne. Myyjän kannalta on kuitenkin tosi paljon korjattavaa. Kontrolli tosi huono, harmittaa !!! Ehkä kuitenkin Suurkirppis ??? On pölyä, mutta suojaus pelaa myyjien tavaroihin ja se kait on tärkeintä kuiteski ????
- aammooos
Kontrolli oli huono jo siinä kadun toisella puolella ollessa... Asiakaspalvelussa olisi myös parantamisen varaa ja PALJON!
- Vanha konkari
Mutta muistelkaapahan sellaista, että eikö Suurkirppikselläkin ollut alussa myös samankaltaisia ongelmia. Antakaa yrittäjille aikaa.
- Ajattelija 1971
Tsemppiä Aarresaarenkin omistaja tytöille ! Menestytte varmasti salossa, kunhan saatte "oman asiakaspiirin".
Kyllä saloon mahtuu kirppareita. Mukavaa ostajille, jos on varaa valita. Onko vielä basaari ja fidankirppikset pystyssä ?
Ja miten on radiokirppis menestynyt ? Käykö kauppa siellä ?
Entä SPRn kirppari, käykö siellä asiakkaita paljon. Heillähän on kait myymälätilat omat, eikä vuokraa ole, vain hoitovastike (?). Fida saa kait valtionapua, onko heillä vuokratilat. Radiokirppis on kait vuokratiloissa ?.
Vuokrat vievät paljon tuloista, ellei saa mistään verohelpotusta tms... - Tyttö 1971
Miksi kirpparit eivät käytä ilmaista työvoimaa, kun on työharjoitteluun haluavia nuoria ja vanhempiakin. Ja sitten on maaahanmuuttajia ja työelämään valmentautuija ja kuntoutujia ym.ym. Eikä heistä koidu omistajille mitään kustannuksia. Ja kun opastaa hyvin työt, niin paikat ovat kunnossa ja kaikki tyytyväisiä.
- työttömäksi jäänyt
Tyttö 1971 kirjoitti:
Miksi kirpparit eivät käytä ilmaista työvoimaa, kun on työharjoitteluun haluavia nuoria ja vanhempiakin. Ja sitten on maaahanmuuttajia ja työelämään valmentautuija ja kuntoutujia ym.ym. Eikä heistä koidu omistajille mitään kustannuksia. Ja kun opastaa hyvin työt, niin paikat ovat kunnossa ja kaikki tyytyväisiä.
Miksi työttömiä pitäisi aina käyttää hyväksi?Kyllä hekin rahaa tarvitsevat, kuten muutkin normaalisti työssäkäyvät.
Eipä tuollaisen apulaisen työn oppiminen kummoistakaan aikaa vie ja ole niin erikoista ammattitaitoa vaativaa, että on kyllä ihan hyväksikäyttöä tuolla systeemillä, pidemmän päälle. Jonkun pari viikkoa nyt vielä ymmärtäisi, mutta kun näissä pesteissä puhutaan pidemmän päälle puolesta vuodesta jne.
Yleensä tällainen pesti "järjestyy" sitäpaitsi osoituksena työvoimaviranomaisten toimesta ja työkkärille kun ei kelpaa mikään vastaansanominen, niin karenssia napsahtaa, oli ihmisen sen hetkinen tianne mikä hyvänsä.
Tällaisen ilmaistyön pitäisi siis olla täysin vapaaehtoista.
Työssäkäyntikään kun ei ole ihan mitään ilmaista touhua. Etenkään, jos jo pelkästään työpaikalle päästäkseen joutuu pulittamaan sievoisen summan. Kyllä siinä mieluummin jonkunlaisen kohtuullisen palkan soisi ihmiselle.
Salossahan ei toimi julkinen liikenne kunnolla ensinkään, ei kaupungin ydinalueella, eikä myöskään laitamilla (josta saattaa olla matkaa keskustaan n. 50 km). Käytännössä työtön joutuu siis helposti sellaiseen tilanteeseen, että työssäkäynnistä joutuu maksamaan, jos varsinaista palkkaa ei makseta. Oman auton pito on aika kallista touhua, toisille lähes mahdotonta, jos rahaa ei mistään tule sen ylläpitämiseen.
Koko kaupungin väestö ei voi myöskään pakkautua asumaan kaupungin ydinkeskustaan, tai muuttaa sinne vaivattomasti tuosta vain työttömäksi jouduttuaan ja elämäntilanteen äkillisesti (joskus ehkä vain tilapäisesti) muututtua.
Eikä sitä voi kukaan edes vaatia. - Onnellinen 68v
työttömäksi jäänyt kirjoitti:
Miksi työttömiä pitäisi aina käyttää hyväksi?Kyllä hekin rahaa tarvitsevat, kuten muutkin normaalisti työssäkäyvät.
Eipä tuollaisen apulaisen työn oppiminen kummoistakaan aikaa vie ja ole niin erikoista ammattitaitoa vaativaa, että on kyllä ihan hyväksikäyttöä tuolla systeemillä, pidemmän päälle. Jonkun pari viikkoa nyt vielä ymmärtäisi, mutta kun näissä pesteissä puhutaan pidemmän päälle puolesta vuodesta jne.
Yleensä tällainen pesti "järjestyy" sitäpaitsi osoituksena työvoimaviranomaisten toimesta ja työkkärille kun ei kelpaa mikään vastaansanominen, niin karenssia napsahtaa, oli ihmisen sen hetkinen tianne mikä hyvänsä.
Tällaisen ilmaistyön pitäisi siis olla täysin vapaaehtoista.
Työssäkäyntikään kun ei ole ihan mitään ilmaista touhua. Etenkään, jos jo pelkästään työpaikalle päästäkseen joutuu pulittamaan sievoisen summan. Kyllä siinä mieluummin jonkunlaisen kohtuullisen palkan soisi ihmiselle.
Salossahan ei toimi julkinen liikenne kunnolla ensinkään, ei kaupungin ydinalueella, eikä myöskään laitamilla (josta saattaa olla matkaa keskustaan n. 50 km). Käytännössä työtön joutuu siis helposti sellaiseen tilanteeseen, että työssäkäynnistä joutuu maksamaan, jos varsinaista palkkaa ei makseta. Oman auton pito on aika kallista touhua, toisille lähes mahdotonta, jos rahaa ei mistään tule sen ylläpitämiseen.
Koko kaupungin väestö ei voi myöskään pakkautua asumaan kaupungin ydinkeskustaan, tai muuttaa sinne vaivattomasti tuosta vain työttömäksi jouduttuaan ja elämäntilanteen äkillisesti (joskus ehkä vain tilapäisesti) muututtua.
Eikä sitä voi kukaan edes vaatia.Olette oikeassa, ei sitä ihan ilmaista työtäkään saa teettää. Ja jos asuu kauempana, ei jää kuin työssäkäynninilo itselle. Kyllä suurikirjakin opettaa, että työmies on palkkansa ansainnut. Jospa menisitte johonkin hyväntekeväisyyskirpparille tms.. harjoittelemaan saisitte ostaa halvalla tavaraa itselle, niin jäisi jotain "palkkaa" työssäkäynnistä. Itse olen ollut eläkkeellä jo kolmevuotta, eikä asia ole itselleni ajankohtainen. Olen kuullut että joku on saanut työharjoittelun käytyään vakituisen työpaikan toimistosta.
- suur ur kirppis
tapahtui sateessa:
suurkirppiksel surullinen palvelu? seurasin kun wanhempi herra oli ostanut jotakin? nuori kloppi hassutti herraa jotta ulkokautta haettava maksettu huonekalu?
sisäkautta ei tavaraa luovuteta? sisällä kuitenkin myydään ja maksetaan,
erittäin nöyryttävää?
kummallista kyllä ovesta josta ei saanut mennä ulos,tavara luovutettiin ostajalle?
oliko ryppyilyä, ei kuitenkaan asiakaspalvelua parhaimmillaan???????
(unohtuiko kuka palkan maksaa?: =asiakas) - paljon tavaraa
Löytyykö ajantasaista tietoa paljonko on pöytävuokra? viikkohinta? 2 viikkoa? Kuukausi?
- harley davidson
Viikko 28ekee ja kuukausi 95ekee..Siis Aarresaaressa.
- vanhaapullaa
aarresaari on melkein tyhjä ja silti pitävät pyhät kiinni, ei taida kannattaa? Kassalla ollaan tosi töykeitä.
- rahat ja maine
Joku kävi laskemassa, että vain alle 100 pöytää vuokrattuna :D :D
Ja täytyy todeta, että pöytävuokra on aivan saatanan kallis :P
Kyllä nyt vanhaa naurattaa jos aarresaari kaatuu heti konkkaa :D :D - kaupallista?
älä nuolase yritin vuokrata ja kaikki varattu loppukuussa?
saas nähdä..- Mies vm.70
Vaimollani oli kirpputoripöytä vuokrattuna radiokirpparilla ja kahdessaviikossa tuli rahaa yli 400 euroa, vuokranjälkeen. Hyvät rahat ja saatiin varasto tyhjemmäksi. Siis kaikki rahaa tarvitsevat, tavarat myyntiin ja rahat itselle.
- yritys pomo
Noh se jää nähtäväksi.. Mutta kyllä se vähän huonoltä näyttää kun omistajat myy osuuksiaan parin kuukauden jälkeen pois.
- bomo
yritys pomo kirjoitti:
Noh se jää nähtäväksi.. Mutta kyllä se vähän huonoltä näyttää kun omistajat myy osuuksiaan parin kuukauden jälkeen pois.
kuka nykyään omistaa??
- kiinnostaa
yritys pomo kirjoitti:
Mistäs tällainen myynti-ilmoitus löytyy?
- SSS lehtimies
kiinnostaa kirjoitti:
SSS myynti palstalla oli.. Hintaa oli 15 000e
- kaksos naine
SSS lehtimies kirjoitti:
SSS myynti palstalla oli.. Hintaa oli 15 000e
VAI 15000e? Ettei vaa ols tullu yks nolla liikka.
- 1/2 vuotta ...
kaksos naine kirjoitti:
VAI 15000e? Ettei vaa ols tullu yks nolla liikka.
ónko ilmoitus 1/2 vuotta wanha!???
- Määvai
kiinnostaa kirjoitti:
NEW YORKIN Pörssissä joku noteerasi 500000€
- Ei kiitos!
Aarresaaren kahviossa suuri pakastin. Onko siinä se syy, että pullat
ajoittain kuivia...? Monta kertaa olen pettynyt "tuoreisiin"
leipomotuotteisiin. Kahvit juon nykyään muualla. - kuka ostaa
vuokratkin ovat sen verran arvokkaat, että luulisi edes leivonnaisten olevan tuoreita, mutta paljon on kyllä tyhjiä pöytiä, eikä se houkuta ostajia. Kysyin pöytää vuokralle 23. päivä alkaen, pöytiä olisi ollut mistä valita, mutta hinta oli liian kova, vein Radiokirppikselle.
- rouva Salosta
Onko se nyt sitte halpaa,jos 12pv maksaa 53e.(radiokirppis) Muiden hintoja en tiedä.Viime kesänä suurkirppiksellä oli 50.00e 14pv.Ainoastaan kimppapöytä kannattaa.
- Turkulainen Tyttö.
rouva Salosta kirjoitti:
Onko se nyt sitte halpaa,jos 12pv maksaa 53e.(radiokirppis) Muiden hintoja en tiedä.Viime kesänä suurkirppiksellä oli 50.00e 14pv.Ainoastaan kimppapöytä kannattaa.
Minulla on ollut kaksikertaa radiokirppiksellä vuokrapöytä 4 viikkoa yhteensä ja sain vuokranmaksun jälkeen 480 euroa. Ei hullummin ylimääräistä rahaa, kun ajattelen että luovuin vain liian pieniksi jääneistä vaatteistani, laukuistani ja koruistani. Toki siitä hinnoitteluista ja veimisistä ym. on työtä, mutta mielellään annan halvemmalla hyvät vaatteet kiertoon, kuin katselen niitä nurkissani. Ja loput vein SPRn kirpparille.
-Kiitos SPRn talkoolaiset, kun autoitte sukulaisiani tapani-myrskyn aikana.
Kaikki mukaan uudelle kirppikselle !!!! Hyvin olen itse ainakin myynyt alusta lähtien. Plussaa aukioloaika klo 19 asti. KAIKKI HENKILÖKUNTA ON POSITIIVISEN OLOISTA !!! Ottakaa pöytä sieltä, sijainti keskustassa mitä mainioin !!!
- tulee
Jos sinne menee myymään päiväksi tavaroitaan, paljonko mahtaa maksaa? Tietääkö kukaan ?
- .-.-.-.-
10 egee maksaa
- mainos
taitaa olla itse kirpputorinpitäjien kirjoituksia tämä Mummityttö nimimerkillä oleva mainos.
- tyttö
taitaa ola useampiakin kirpputoripitäjien vastaamia siis kehut vaan...
- salotar
Itse tänään käyneenä täytyy sanoa, että tyhjää oli.. Kahvila on halpa ja tuotteet oli muuten laadukkaita kahvia myöten paitsi että sämpylä oli aivan kuiva känttyrä samoin sisällä oleva juusto. Ja vaikka hinta oli kohtuullinen on silti asiakkaiden aliarvioimista myydä kuivuneita tuotteita...
- hyöty bisnes
Onko ainoastaan kaksi vaihtoehtoa ottaa myyntipöytä? 28e viikko tai 95e kuukausi? Tosi huono systeemi! Vuokraaja lähes pakotetaan ottamaan pöytä koko kuukaudeksi, koska se on parikymppiä halvempi vaihtoehto. Mutta aika harvassa ovat varmasti ne myyjät, jotka saa tuotua ja myytyä niin paljon tavaraa, että kuukauden jälkeen jäisi vaivanpalkkaa käteenkin.
Kahvioista olen sitä mieltä, että ne voitaisiin poistaa kirppareilta tai sitten niihin tulisi hommata oma "yrittäjä" opiskelija tms..- öööööööh???
Miten niin ainoastaan kaksi vaihtoehtoa ottaa myyntipöytä? Voithan sä ottaa sen kahdeks viikoks, kolmes, kuudeks tai vaikka yhdeksäks jos huvittaa! Mitä hemmetin valmiita vaihtoehtoja sä siihen tarviit??
- kerrankäynyt
Ihan liian kapeat käytävät ja turhaa tyhjää tilaa vaikka kuinka paljon. Miksei niitä käytäviä olis voinut vähän levittää niin asiakkaiden ei tarvitsis koko ajan väistellä, kun kerta tilaa olis ollut. Rahanahneusko syynä et vaan mahdollisimman monta pöytää saadaan. Muuten kyllä siisti paikka vielä ainakin..
- kevättä rinnoissa
Kunnon käytävät vertaappa muualle, väen paljous haittana ;)
- MÄÄVAIN SANON!
VOE PERKELE KUINKA LEVEÄT NE KÄYTÄVÄT TARTTIS OLLA ET KÖYHÄ MAHTUS LIIKKUMAAN!!!!
- kerrankäynyt
kevättä rinnoissa kirjoitti:
olen käynyt myös muilla eikä niissä sen kapeammat ole. Pointti tässä oli se että kun kerran tilaa olisi niin olis samantien kannattanut vähän miettii. Mukavampi siellä ihmisten on kulkea jos tilaa ja silloin ku itse kävin ei ruuhkaa sentään ollut.
Mut samapa tuo. - kerrankäynyt
MÄÄVAIN SANON! kirjoitti:
VOE PERKELE KUINKA LEVEÄT NE KÄYTÄVÄT TARTTIS OLLA ET KÖYHÄ MAHTUS LIIKKUMAAN!!!!
No en tiedä kun en ole köyhä :)
- kalle
kevättä rinnoissa kirjoitti:
Ei muuten ole väenpaljous haittana Aarresaarella!!!
- sekosin aarresaarest
Wau mikä mesta kävin hesasta ekan kerran kyllä vitut.. ku ei oo täällä tollasta
menoo rento meininki , iloiset myyjät siistii tavaraa.Oon kävässy sielä isossa kaatiksessa ollikkalassa,ny tiedän mistä varaan pöydän helmikkuussa
mirri 78 love Aarresaari - oikeen Hesasta
Kannattas kuule varmaan varata ihan heti, jotta olis pystyssä vielä helmikuussa,on se niin ammottavan tyhjä, eikä mitään ostettavaa.
- turun-muija 55v
Luulen että yksityistenkirpparien ja niiltä pöytiävuokraavien on vaikeaa saada kovaa tulosta. Jos ja kun omistaja maksaa vuokrat, sähköt, palkat ym. kustannukset, täytyy olla paljon pöytienvuokraajia.
Ja pöytävuokraajien on ostettava myytävät tavarat ja hinnoitella tuotteensa niin, että jäisi edes jonkunverran vaivan palkkaa.
Miksi täällä salossa on tietääkseni vain kaksi hyväntekeväisyyskirpparia, heillä on helpompaa, kun saavat myytävät tavarat lahjoituksena. Ja taitaa valtiokin tukea jonkun verran toimintaa.
Nyt vaan hyväntekeväisyyskirppareita lisää saloon. Ostajia ja lahjoittajia kyllä riittää.
Itse odottelen Uffia ja Pelastusarmeijankirpparia tänne.
- kirppistelijä
todella mielenkiintoista............. kannattajia ja haukkujia tasapuolisesti :)
tämä pitää siis itse nähdä ja käydä paikan päällä. hmm - jos päivän vuokra itse myyden on vain kybä, sitä kannattaa harkita. sosiaalista kanssakäymistä ja tinkimistä raivoisaa :)- Työhön lähtevä mies
Eilen sain lähes ilmaiseksi kirpparilta tavaraa, kun kehuin myyjää nuoreksi ja hoikaksi. Miehet kannattaa kokeilla, itse sain 3,50 eur esineen joka maksaa yli 60 euroa netissä.
- Turun muija PYH!
Kyllä on Turun muijalla ajatuksia? Kannattaa varmaan antaa tavarat vaikka kaverille
tietää minne tuotto menee! Kun lahjoitat noille "raitalankadun ulkomaalaisille niin mihin rahat menevät? hollannin antilleille visiin?" Tuskinpa yli 20% menee "itse tarkoitukseen"? Kovat kulut kun muija turusta tulee töihin jne....
..."hollantilaisen tutkimuksen mukaan max 15% menee keräysosoitteeseen"!!
Kunpa yksityinen veronmaksajakin saisi kaikki tuet ja tavaran ilmaiseksi eikä maksaisi veroja vaan tulouttaisi sen "veroparatiisiin"!!- Uskova turun-muija
Hyväntekeväisyyteenhän ne lahjoitukset menevät. Kaipa näissä on tarkastajat jotka ovat vastuussa tuotoista ja niiden menosta oikeisiin kohteisiin. Näin ainakin uskon.
Niin ja Eikös tilintarkastajatkin ole vastuussa firmojen tulojen ja menojen tarkastuksessa. Ja valtion tarkastajat ovat viimevastuussa, silloin kun hyväntekeväisyyslaitos saa valtiontukea.
- zwarte geld
eikös ja eikös niin minäkin "luulen ja oletan" just,just!
vastuu henkilöitä tuntuu olevan niin paljon että onko kukaan vastuussa?
kansanedustajatkaan eivät ole mistään vastuussa saatikka muut poliitiikot??
"useinpa ovat monessa toiminnassa mukana kuten osuuskauppa ja hyväntekeväisyys"??
mihin menee spr:n rahat(kiinteistöihin,geneveen)???
suoralahjoitus tarvitsevalle!
( hinnat kalliimpia kuin antiikkiliikkeissä ja ilmaista tavaraa?)- faktahomma.
Itsepä olemme valinneet kansanedustajamme ja vastuuhenkilöt.
Kansa on puhunut ja pulinat pois.
Pitää vaan uskoa rehellisyyteen, sillä eihän niihin virkoihin pääse epärehelliset virkailijat.
Ja mitä tulee osuuskauppaan, niin paljon siellä on ainakin asiakkaita, että varmasti kauppa kannattaa. Se on sitä markkinataloutta.
Mainonta on varmasti onnistunut kohdalleen osuuskaupalla, ja kohderyhmä on valittu tarkkaan. Ammatti-ihmiset ovat asialla. Hyvin ovat henkilökuntansa valinneet.
SPR oli ainakin ainoa hyväntekeväisyysjärjestö, jonka tiedän auttaneen myrskynaikaan sähköttömiä talouksia. En ainakaan nähnyt minkään kirkon saleja ym. tiloja, joihin olisi voinut mennä.
Ja oliko jossain seurakunnissa soppatykit ja seurakunnanjohto jakamassa ruokaa ?
- ipäpk
Käykö kukaan enää, kovin on hiljaista ja paljon tyhjiä pöytiä.
- kauppa käy!
en tiedä kuka käy mutta kauppa käy ainakin!
- hiustaiteilija
Kovaa työtä on kirpputorialakin,loistava idea oli perustaa keskustaan valoisa ja avara kirpputori luulen että mollaajat ja epäilijät saa nenilleen .
Ei nykyaikana pärjää kuin laadulla ja sijainnilla.
Potaskan puhujia ja kateellisia riittää, hyvältähän tuolla meno näytti vuoden aikana tulee vielä jompi kumpi entisistä kaatumaan.Hinnat oli pakko jo tiputtaa kilpailijoiden...- vanha asemakadulta.
Totta puhut, hyvä kun on keskellä kaupunkia kirppari. Me huonojalkaiset ja autottomatkin pääsemme ostoksille. Olen löytänyt hyviä vaatteita ja tavaroita joita tarvitsen. Ja kilpailu tekee hyvää kaikille kirppareille, hinnat on pakko pudottaa kohdallaan.
Ja ainahan potaskan puhujia ja kateellisia riittää, mutta viimepeleissä laatu ja hintasuhde ratkaisee.
Nyt kannattaa säästää tavaroita ja myydä niitä kirppareilla, jos tarvitsee lisäansiota.
- tyhjää turuntiellä
Olen iloinen , ettei keskusta katoa kokonaan kovat vuokrat karkottaa yrittäjiä kauemmas.Aarresaari on mukava piristys keskustaan poikkean joka päivä kaffeella.
- SauvolaineN
Ensin kävin ostoksilla ja päiväkahvilla. Viikko sitten otin itselle pöydän, puolessa viikossa myynti yli 100e... kahvi ja kahvipullat tuoreita ja kahvittelupaikka tosi siisti ihanan avara ja raikkaan värinen, siellä kannattaa poiketa vaikkei mitään myisi/ostaisikaan. Valoisa paikka ja hyvä tunnelma! Voittaa rupuisen suurkirppiksen mennen tullen!
- frwtrgter
up
On hyvä kirppis. Tietenkin odotan laadukkaampaa tavaraa myyntiin, kuten 70-luvun sarjakuvalehtiä, jotka ovat loistaneet poissaolollaan. Muuten ei mitää pahaa sanottavaa.
- tuonko myyntiin?
kauppa käy,onko hävikkiä?
- Mie
Kauppa kävi kohtuullisesti mutta hävikkiäkin oli... :(
- pulsu0808
Ei mikään kirppis ole täynnä myytävää heti kun ovet aukeaa. tänään kun kävin kiertelemässä niin vain muutama pöytä oli tyhjillään.
Joku mainitsi isosta pakastimesta ja kuivista pullista... Olen itse ollut kirppiksen kahviossa töissä ja siellä paistetaan tilattuja pakastepullia uunissa aamulla ennenkuin kahvio aukeaa jolloin asiakkaat saavat tuoretta pullaa! Ei niitä mistään leipomosta haeta :)- pullukka
Ei näilä siellä mitään uunia ole, leipomosta niille tulee ja viikonloppusin niillä on vaan jotain kakkupaloja.
- yrittäjä itsekkin
Leipomosta tulee ma-la pullat su kakut tortut ym leipomosta myös ostan asiakkaille kahvipullat sieltä .
- kohtuus :p
Onki meinaan oikein jätti omenapossut hintaki kahvin kaa vaan 2,5 egee,pakko rajottaa isännän käynti kertoi viimeks söi 2 ja osti pussin mukaan...
Hmm, miun mielestä ainakin Aarresaari on Salon parhaita kirppareita :) monet hyvät löydöt sieltä tullut tehtyä! :)
hlökunta on asiallista ja mukavaa. Myös kirpparin KOKO on mainio plussa, tilat ovat siistit ja valoisat.
Jokaisen itsepalvelukirpparin riesa ovat nyppyyntynyttä ja kehnoa tavaraa myyvät hlöt, mutta mielestäni Aarresaarella on silti monia muita paikkoja parempi tarjonta.
Olen esim. Fidan kanta-asiakas, mutta siellä hinta-laatusuhde ei ole kyllä kohdallaan, menipä lähetystyöhön tahi ei.
Kaupustelun iloa kuiteskin kaikille :)
- Tarja60
Mihinköhän se toinen yrittäjä on hävinnyt Aarresaaresta? Nyt ei ole kahteen viikonloppuun näkynyt, kun olen siellä käynyt?
- :/
Itselle jäi vähän kakanmaku suuhun, kun maksoin käteisellä pöydän muutama päivä ennen alkupäivää ja lähtöni jälkeen paperiin oltiin kirjoitettu, että pöytämaksu otetaan myynnistä, eli minun olisi pitänyt maksaa tuplamaksu viikosta. Sen verran harmittaa ko. asia, etten kyllä uudelleen ole viemässä tavaroita sinne.
- ex asiakas
Hyvä alku oli , mutta jotenkin muuttunut kokonaisuus kalseammaksi, palasin radiokirpparille asiakkaaksi.
- Radiokirppisäiti.
Radiokirppis on paras salossa olevista kirppareista. Siellä on hinta-laatusuhde kunnossa. Ja jos on jollain liian kallista, niin parinviikon kuluttua ne myydään puoleen hintaan. Ostin lapsilleni vaatetta ja itselleni työhön sopivia 2-5 eur. hintaisia laatuvaatteita.
- exex
Kuulin, että siellä on taas yrittäjä vaihtunut, tai ainakin edellinen on kadonnut taivaan tuuliin.. että silleen.
- käykö kauppa?
mikä liikkuu? käykö kauppa?
- kirppis kirppis
Onko täällä Aarresaaren kävijöitä? Kuinkas paljon on tavaraa ja minkä laatuista? Kuulin huhua, että pöydät on täynnä pelkkää jaskaa..
- sirppis sirppis
Paremminkin trokareitten ylihinnoittelemaa paskaa.
- toinen aarre?
turuntie 9,muotikadulla kirppis...
- tietääkö kukaan
onko rakennusmies uusi osakas aarresaaressa? Jos on niin siihen läävään en enää jalallanikaan astu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294