Pokémon Black vai White?

Nintendotar

Saatuani Nintendo- konsolin ostan Pokémon Black tai Whiten. Kumpi oikeastaan kannattaa ostaa..? Whitessa on kuulemma paremmat poket ja vanhojakin esiintyy, mutta Blackissa on kuulemma paremmat alueet tms...

Kumpi siis kandee ostaa? :0

6

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • holmömö

itelläni on white, riippuu haluatko white forestin vaiko black cityn.
      Kumpi legendaarinen kiinnostaa enemmän?
      molemmissa peleissä on vanhoja pokemon, mutta whitestä löytyy enemmän white forestin ansiosta.
      Kohta kai tulisi whiten ja blackin uudistunut versio gray/grey.
      siinä on varmaan kaikki parhaat asiat :)
      Jos olet kipeästi peliä vailla, ja vielä pokemon peliä, niin ehkä soulsilver/hertgold.
      jos kohta tulee se gray/grey niin se on varmaan parempi. itse huimmana ostin whiten ja liian myöhässä, en saanut victiniä ( oli event ). joten varmaan gray/greyhyn tulee uusi event tai victini, sitä odotellessa :) Soulsilver/heartgold on hyvä valinta, suhteellisen haastava, johto ja kanto, 2 aluetta ja 16 salia :)

• Nintendotar

Kiitti kommasta! Legendaarisista tuo blackin legendaarinen kiinnostaa c: Onko siis Gray/Grey ihan oma pelinsä? Selvä, uutta peliä odotellessa! :D Voisin kyllä ostaa tuon Heartgoldin tai SoulSilverin :3

Kiitos vielä! :D

• Anonymousse
        Nintendotar kirjoitti:

Kiitti kommasta! Legendaarisista tuo blackin legendaarinen kiinnostaa c: Onko siis Gray/Grey ihan oma pelinsä? Selvä, uutta peliä odotellessa! :D Voisin kyllä ostaa tuon Heartgoldin tai SoulSilverin :3

Kiitos vielä! :D

Pääsarjan Pokemon-pelejä julkaistaan aina kaksi kerrallaan. Kahden version (Black ja White) välillä on vähän eroja, eli periaatteessa ne ovat sama peli. Noin kahden vuoden päästä pääversioista tulee ulos ns. kolmas versio (tässä tapauksessa Grey), joka muistuttaa paljon kahta ensimmäistä, mutta siinä on joitakin uusia ominaisuuksia, joita satunnaispelaaja tuskin edes huomaa. Kolmannen version tarkoituksena onkin saada Pokemon-fanit ostamaan sama peli kahdesti.

Pokemon Greytä ei ole vielä virallisesti julkistettu. Itse arvioisin sen ilmestyvän Japanissa ensi syksynä ja lännessä keväällä 2013. Ellet halua odottaa siihen asti, hanki Black tai White. Ihan sama kumpi.

• Nintendotar

OK! Kiitti :3 Kannattaa kyllä odottaa tuohon Greyhin asti, vaikka ei kyllä jaksaisi D: Katsotaan nyt... ^^

• Ei greytä

Greytä ei tule. Tulee pokemon B/W 2. Tänä syksynä ilmestyy. Ne on ihan eri pelit mitä B/W.

• NtdoFreak97

Siitä päälegustahan se riippuu, haluutko zekromi vai reshiramin? Minulla on black ja ihan tyytyväinen olen. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7515
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      262
      4683
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4582
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3312
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2372
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe