Jos ottaa kolmasti ruokaa lisää vaik ei tykkää siitä.
Onko mies kiltti?
46
144
Vastaukset
- :))
Se on Vihtori, se. :)) Sama, joka ihastelee Reinoja, vaikka inhoaa niitä.
- :))
piikkiö kirjoitti:
Uskotko että kyllä minäkin olisin herrasmies jos olisin rikas?
Herrasmies voi olla vaikka veneen alla, asua, siis. Moni raharikas on sivistymätön öykkäri. Kuten tiedät.
- Pjiikkiö
:)) kirjoitti:
Herrasmies voi olla vaikka veneen alla, asua, siis. Moni raharikas on sivistymätön öykkäri. Kuten tiedät.
Niinpä mut kun äijät on sellasia kun ovat niin voitko tajuta miks ne on itterakkaita?
- ;))
Pjiikkiö kirjoitti:
Niinpä mut kun äijät on sellasia kun ovat niin voitko tajuta miks ne on itterakkaita?
Liian aikaisin tissiltä vieroitettuja = salakatkeria, tai heikkoja? Eikö itserakkaus liekin usein heikkoutta? Tiedä häntä? En ole sökölögi.
;)) kirjoitti:
Liian aikaisin tissiltä vieroitettuja = salakatkeria, tai heikkoja? Eikö itserakkaus liekin usein heikkoutta? Tiedä häntä? En ole sökölögi.
Niinpä ne on sitten semmosia miehiä et niillä on kaikki koiran luonteenpiirteet uskollisuut lukuunottamatta.
- :)))
piikkiö kirjoitti:
Niinpä ne on sitten semmosia miehiä et niillä on kaikki koiran luonteenpiirteet uskollisuut lukuunottamatta.
Vaimoaan oikea mies rakastaa itseäänkin enemmän, myös silloin, kun vaimo ei ole paikalla, kuuntelemassakin. Muutenkin, jos eläimiä verrataan ihmisiin, se on alentavaa eläimelle. :))
:))) kirjoitti:
Vaimoaan oikea mies rakastaa itseäänkin enemmän, myös silloin, kun vaimo ei ole paikalla, kuuntelemassakin. Muutenkin, jos eläimiä verrataan ihmisiin, se on alentavaa eläimelle. :))
Jos mies on oikein lahjakas hän oppii soittamaan hanuriakin
Ja jos se mies väitää et hän ei oo koskaan tehny mitään semmost et hävetä tarttis .
Se merkittee vaan sitä ettei hän oo koskaan tehny semmost mitä olis hävenny.
Vai kui?- :))
piikkiö kirjoitti:
Jos mies on oikein lahjakas hän oppii soittamaan hanuriakin
Ja jos se mies väitää et hän ei oo koskaan tehny mitään semmost et hävetä tarttis .
Se merkittee vaan sitä ettei hän oo koskaan tehny semmost mitä olis hävenny.
Vai kui?Nyt pakko sanoa, älykkyysosamääräni, jos minulla sellainen on, kompastui ja kaatui. Enempää sanomatta, varmaan se on, kuin sinä sen sanoit. Mies tietää, mikä mies on? Häpeämättömiä on kummassakin sukupuolessa, vai kui?
:)) kirjoitti:
Nyt pakko sanoa, älykkyysosamääräni, jos minulla sellainen on, kompastui ja kaatui. Enempää sanomatta, varmaan se on, kuin sinä sen sanoit. Mies tietää, mikä mies on? Häpeämättömiä on kummassakin sukupuolessa, vai kui?
Äläpä hermostu sil tää oli semmonen testi et miten kauan menee ennen kun joku sanoo et hölmöö juttuu.
Anteeks ja kiva kun jaksoit osallistuu, ei nää ollu mun ajatuksiani mää vaan kokeilin.- :))
piikkiö kirjoitti:
Äläpä hermostu sil tää oli semmonen testi et miten kauan menee ennen kun joku sanoo et hölmöö juttuu.
Anteeks ja kiva kun jaksoit osallistuu, ei nää ollu mun ajatuksiani mää vaan kokeilin.Piikkiölle
Enhän minä herrrrmostu. :)) Mistä niin tulkitsit? Aikoinaan opettaja opetti, että ihmisen eroittaa eläimestä se, että ihminen on koko elämänsä leikkisä. Sitä en itse allekirjoita, vanhakin elikko on huumorintajuinen, moni ihminen ei koskaan. Hölmöillään aina, kun siltä tuntuu. Sekin piristää.
Nyt tutumaan, Hyvät Yöt! Aamulla varhain pitää lähteä matkaan.
Anteeksi ja vanteeksi. :))
- jaa kiltti
Jaa kilttikö? Valhetelija semmoinen on. Näyttelijä ja epäluotettava ihminen.
- maha kurnii
ennemminkin sillä on hitonmoinen nälkä
- einari tennari
Silmänpalvoja. Epäluotettava
Valheineen - Tase pappa
Puutteessa oleva voi tehdä mitä vaan, päästäkseen päämääräänsä.
Tapauksessasi väittäisin, että mies on Susi Lammasten vaatteissa.
Tarkoitus Pyhittää keinot. Sitkeä tarmokkuus vetoaa paremmin kuin miehen kauneus.
- Täysin totta 100%
Jokainen mies haluaa vierasta ja yrittää saada sitä.
Puhun kymmenien työreissujen tuomalla kokemuksella.
Työpäivän jälkeen pienet paukut ja tanssiravintolaan , joka ilta .
Nainen kainalossa , joka ukolla ERITYISESTI KILTEILLÄ. - Pjiikkiö
Tämä ketju on yhtä kattava kun Väyrysen kalluppi.
Sen perusteel on helppo toreta et varokaa naiset kilttejä,kotona viihtyviä,nöyriä puuronsyöjiä.
Pahuus asuu heissä, ottakaa sellanen joka viskoo eväät seinille ja herättää teiät yöllä laittamaaan valoa lamppuun että näkee lyörä nyrkin pöytään.
Noist matkahommist olis itelläkin pikkanen kokemus ja sen verran sanoisin et en mä mee varastamaan sitä tulipunast traktoriakaan vaikkei mulla oo sellasta.
Kovastikkin voin haluta. - Kaikki kävi
" Pjiikkiö "
Tuo mun eteeni yksikin mies jolle ei pitaleipä kelpais jos sen tarjoajana on nuori nainen. Täällä meilläpäin oli talo , jonne itänaapurista tuli bussilastillisia naisia .
5 vuotta katselin sitä touhua ja niitä katkeamattomia jonoja,joissa oli puolet niitä kehuamiasi kilttejä miehiä.- bessie*
Nälkäinen syö vaikka jänistä.
- Pjiikkiö
pois meistä tommoset itämaan herkut,ruisleipä ja kauroja kappaan.
Se on sisäruokinnassa pysymisen salaisuus.
Sul on kauheen huono käsitys miehistä.
- mina tykka
Etkö koskaan käynyt valkealan motelilla ?
Porukkaa oli kun rovaniemen markkinoilla. - mä.
Kerropa, kumpi keittää aamukahvin?
Tuoko toinen sen sänkyyn, vai kumpikin katselee harmain, aamun karhentavin katsein toisiaan?
Kerrotko vaimollesi, kuinka paljon häntä rakastatkaan, nyt, vai heti?
Kuinka onkaan ihanaa kuulla rakkaansa sanovan rakastavansa, yhä, ja edelleen, vuosikymmenien jälkeenkin. Kaikin elämän antamien erkkimerkkienkin jälkeen.
Sinä osaat, ja saat rakkautta, jota tunnet muillekin, kuin vain itsellesi. - Pjiikkiö /k/k
Sanotaan tämä yksinkertasesti eli,kun kuuntelen pitempään nukkuvana kolinoita keittiöstä vaimon häärätessä askareissaan.
Mä ajattelen et on kiva kun siellä ei kolistele kukaan muu. - Jätetty mies.
Minusta on mukava herätä sunnuntaiaamuun ihan yksin . Nautin yksinäisyydestä ja omasta siististä kodista, samalla kiittäen entistä vaimoani , joka antoi minulle tämän mahdollisuuden.
- Biikiäs
Ja minusta. Kerran viikossa naapurin rouva pyytää laittamaan.
- pjiikkiö
Jokanen tyylillään,musta oli aamulla oikein messevää vedellä paksulti voita
lämpimän sämpylän selkään
Olis varmaan maistunu sullekkin. - Biikkiäs
pjiikkiö kirjoitti:
Jokanen tyylillään,musta oli aamulla oikein messevää vedellä paksulti voita
lämpimän sämpylän selkään
Olis varmaan maistunu sullekkin.Paksulla minäkin vetelin.
- pjiikkiö
Biikkiäs kirjoitti:
Paksulla minäkin vetelin.
En usko,näytä kuva.
- ihailijasi aina
pjiikkiö kirjoitti:
En usko,näytä kuva.
:)) voi että sä olet mukava.
- Just eronnut.
pjiikkiö kirjoitti:
En usko,näytä kuva.
pjiikkiö :
Ei ole rumaa eikä kaunista------------ EIKÄ KILTTIÄ
Kun tarpeeksi kauan katselee.
Jokanen saa pitää oman mielensä,mikäpä mä olen niit väkisin muuttamaan.
Itte en oo ihan noin epäuskonen,ihan pikkasen hyvää näen useimmis ihmisis.
olen mä siihen pimiääkin puoleen tutustunu ja ainoo täys enkeli mun elämäs on pois menny tyttöni.
Elämä nyt on tämmöst sählämistä joskus piretään pahuksen kovin kiinni ja sit annetaan löysää välillä.
Kuhan vaan koitetaan eres olla ihmisiä .- Huomaako äippä ?
Mies, myös ukkomies lähtee kuin koira jälkien perään.
Muistaa kuitenkin muutaman tunnin kuluttua,että
äipän kainalossa on sittenkin kaikkein kivointa.- k/k
Jankutetaan sitten kun haluut ,mä vaan en meinaa myöntää vieläkään et kaik ukot juoksee sen yhren perässä ja naiset taas vaan orottaa poikaottajaa.
Pientä rajaa tos että kaikist vaan pahaa uskotaan johan se pilaa oman elämänkin.
Kun uskot josta hyvää ja se pettää sen luottamuksen niin kostatko vai koitatko ymmärtää. - Just eronnut
k/k kirjoitti:
Jankutetaan sitten kun haluut ,mä vaan en meinaa myöntää vieläkään et kaik ukot juoksee sen yhren perässä ja naiset taas vaan orottaa poikaottajaa.
Pientä rajaa tos että kaikist vaan pahaa uskotaan johan se pilaa oman elämänkin.
Kun uskot josta hyvää ja se pettää sen luottamuksen niin kostatko vai koitatko ymmärtää.Ketään en tunne kelle ei kelpais.
Nyt ei taida sulle metsä näkyä puiden takaa.
Uskon kyllä sinua ja uskollisuuteesi.
Mun kaverit ovat vaan sellaisia h-heikkejä.
Minäkin kärysin ja vaimo antoi 9:n" viimeistä varoitusta",mutta en uskonut. - k/k
Just eronnut kirjoitti:
Ketään en tunne kelle ei kelpais.
Nyt ei taida sulle metsä näkyä puiden takaa.
Uskon kyllä sinua ja uskollisuuteesi.
Mun kaverit ovat vaan sellaisia h-heikkejä.
Minäkin kärysin ja vaimo antoi 9:n" viimeistä varoitusta",mutta en uskonut.Nyt ei oo kysymys kelpaamisesta vaan siitä et ei ettimällä haeta "vierasta"
En mä mikään enkeli oo sentään 40v laivas,mut olen koittanu sanoo aina et ollaan ihmisiä.
Ihmisellä on tapana olla myös erehtyväinen ja toinen ihmine sitten tykönään pohtii ja puntaroi miten toisen mokan klaaraa.
- meeriamanda
Tiiä sitte, muusi ei tullut ilmavaksi ja kuohkeeksi kun prunatömppä on iso reikäinen
perunalaji joka muusautuu ja sit ei!
Saihan mies hieman korvamakeaa ettei ole ´tömppää´ ostanut ja minunkin vatkain on minun kotonani.
Eipä ollut seurannut perunalajeista... hain googlesta sivun ja sanoin et ota tuosta!
Minen tähän asuntoon omiani tuo, näillä mennään.
Meidän iässä ei enää sählätä, vaan pidetään aivot kasassa. Kun ei ole avioliitossa ja asuu kahtakotia, voi ite päättää kuijaa toimii. Minen anna ees vispilää.... jokainen ostakoon kotiinsa, enhän häntä perikkään. Rakkaus ei ole tavaroissa, muttei tule kakroillemme riitaa, mun on mun kodissa toisella omansa.
Yksilapsiasikin kun kumpikin olemme, tyttäreni osoittaa lievää pelkoa et omaisuuttani saisi koku muu! Köyhyyttäkö... ei todella! Tyhmä ainakin. Tyydyn yhteen annokseen tykkäsin tai en.
- meeriamanda
Soot kuin minun liki 8v kihlattuni, mää vain rakastin ja annoin anteeksi... kunnes se sitten LOPPU. Ihminen joka ei tajua ees loukkaavansa toista toimii näin.
Nyt jopa yli 20v myöhemmin hän saattaa sottaa ja kysyä kuulumisia, haluaisi tavata vaikkapa pitzaeriassa ... minen menen ei mitään uskollisuudesta ei vain enää kiinnosta, ollutta ja mennyttä! - mustaa jäätä
Monen " Justiinan " haave ja toive on saada elää ja olla kiltin miehen kanssa.
Sellasen justiinan kun oppii kesyttämään niin se on verraton tuki ja turva kun luistellaan mustalla jäällä.
- mustaa jäätä.
30 vuotta yritin pirttihirmua kesyttää.
Epäonnistuin ,mutta onnistuin löytämään
uuden ystävän ihan lähipiiristä. - Pirre*
No ei ole..itseäänkin pitää kunnioitaa, voihan sitä kiitellä kohteliaasti ja valitella kun vattassa on jotain häikkää ja nyt ei oikein maistu mikkää..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465497Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5662018Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens801142Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53971- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758