Kohta taas pakastaa ja koko kymenlaaksosta ei löydy talvilaatua myynnissä mistään. Ihme palvelua...Autokin pitää nykyään tankata pääkaupunkiseudulla.
Diesel talvilaatu
13
687
Vastaukset
kesälaatuhan kestää vain 25 miinusta
- kesälaatu
Neste-diesel -0/-10
Neste-diesel -0/-10 polttoaine on tarkoitettu keskikesäkäyttöön. Dieselpolttoaineen samepiste on 0 °C, joka on myös sen alin varastoinnin lämpötila ajoneuvon säiliössä tai maanpäällisessä säiliössä.
Dieselpolttoaineen suodatettavuus on -10 °C.- Teboi.
Minä käytän talvilaatuista kevyttä polttoöljyä, toimii vielä -25.
- Aittakorven poikam.
Kun lähden lappiin tankkaan aina arktista dieseliä -41/-44
leikarin tai kuninkaantien essolta ostin viimeksi. - Nesteen Rotat
Juu, Vantaan Nesteeltä Kivistöstä saa -29/-34 talvilaatua, eipä löydy Kotkasta.
Seuraava auto on bensalla käyvä, naurettavia asiakaspalvelijoita nämä paikalliset huoltamon pitäjät. - Ex Pat
Ei taida vieläkään löytyä Kotkasta talvilaatua ja Marraskuu koittaa. Auto menee pariksi kuukaudeksi seisontaan kesälöpöt tankissa. Kiva tulla matkoilta kun auto jämähtää ekoihin liikennevalohin.
Kiitos hyvästä palvelusta paikalliset huoltamoyrittäjät! - tiisselipösö
Viisasten kerho koolla näemmä!!!!
- Sillä selvä
Ostin juuri Shelliltä Karhulasta ja pistoolissa luki TALVILAATU ja kesällä luki kesälaatu. Älkää jauhako!
- tiisselipösö
No, älyättekö nyt mulukut!!
Menkää Ruotsiin tankkaamaan, siellä on ympäri vuoden talvilaatu myytävänä, eikä kesälaatua ollenkaan, hip hop Haaparantaan päin.- Idiootteja on
Todella älystä vapaata porukkaa tyäällä, tiisselipösö on oikein iso isiootti. Sitäpaitsi pösö ei ole auto, jota en huoli ikinä. Ainoastaan ilmaiseksi saattaa kelvata, riippuu kunnosta jos on "hyvä", yhtään en maksa semmoisesta.
- repputollo
Minä olen duunissa täällä Ruotsissa ja olivat vuokranneet mun käyttöön diesel-auton. En kyllä kerran pimeässä tankatessani yhtään huomannut, että oliko mainintaa talvi- tai kesälaadusta. No tänäaamuna oli 7 ja satoi vettä. Sitä ihmettelen,että diesel on kalliimpaa kuin 95, jota tietenkin meinasin vanhasta muistista ensin laittaa tankkiin. Ei täällä taida ainakaan sitten dieselveroa olla. En tunne vielä maan tapoja,ehkä jo kesän kynnyksellä.
- tiisselipösö
Jurpo hoi!! tiisselipösö on nimimerkki ei minun autoni.
- Liukas peli
Aivan sama, mutta idiootti olet kuitenkin ja sitä suuremmalla syyllä jos se ei ollutkaan auto. Mulla on kuitenkin kunnon merkkiä ja komea peli ja tiisseli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768