Jos sisaresi haluaisi seksiä kanssasi, eikä kukaan ulkopuolinen saisi tietää, suostuisitko?
Jos sisaresi haluaisi
26
194
Vastaukset
- 18
Halutkoon vaan!
Eihän sitä tarvitse kieltää.
Minä sitävastoin en halua ja sekin pitää sietää.
Eikä kukaan ulkopuolinen saisi tietää. - kenenkä kanssa
Mutta eihän tämä liity kreationismiin... Liittyypäs !!!!
Nimittäin, kenen kanssa ne Aatamin ja Eevan pojat seksiä harrastivatkaan?- KvasiKide
Eiköhän kyseessä kuitenkin ollut Aatamista alkaen jonkinlainen keinohedelmöitys. Ehkä erilaisia siittiöitä ja munasoluja oli aluksi miljoonia; riittävästi useille sukupolville.
- a_theisti
Varmaankin kamelien, päätellen siitä innosta millä kreationistit pauhaavat niistä!
Koska a. ja SamiA eivät ole vielä sanoneet mitään, aihe ilmeisesti kiihottaa heitä vähemmän kuin homous ja abortit.
- ltte piru
Suostuisin.
- a.
Ihan ookoo,Raamatussa insestiä viljellään eli sukurutsa siltäosin sallittu.
- Uuskretiini
Näin se on nähtävä.
- asianharrastaja
Toki suostuisin. Sisareni on erittäin kaunis ja viehättävä.
- asianharrastaja/aito
Nikkivoroilmoitus.
Avauksen kysymys oli mielestäni virheellinen. Hyvää seksiä ei synny siitä, että toinen haluaa ja toinen suostuu. Sisarta ei minulla muuten ole. - Aasinharrastaja=0
asianharrastaja/aito kirjoitti:
Nikkivoroilmoitus.
Avauksen kysymys oli mielestäni virheellinen. Hyvää seksiä ei synny siitä, että toinen haluaa ja toinen suostuu. Sisarta ei minulla muuten ole.Käännetäänpä kysymystä. Entä jos vanhempasi haluaisivat harrastaa seksiä kanssasi? Suostuisitko, kieltäytyisitkö?
- asianharrastaja
Aasinharrastaja=0 kirjoitti:
Käännetäänpä kysymystä. Entä jos vanhempasi haluaisivat harrastaa seksiä kanssasi? Suostuisitko, kieltäytyisitkö?
Kieltäyisin; vainajien kanssa ei ole tapana harrastaa seksiä. Ja muutenkin.
Tämä palstakaan ei muuten ole seksipalsta, jos et ole huomannut.
- däng däng
Evokkien sairas mielikuvitusmaailma sukurutsauksineen iski jälleen. Nytpähän sitten tiedetään millaisen porukan kanssa ollaan tekemisissä.
Sinäkö olet harrastanut ja nyt alkoi omatunto kalvaa?> Evokkien sairas mielikuvitusmaailma sukurutsauksineen iski jälleen.
> Nytpähän sitten tiedetään millaisen porukan kanssa ollaan tekemisissä.
> Sinäkö olet harrastanut ja nyt alkoi omatunto kalvaa?
Teet puutteellisesta aineistosta hätiköityjä johtopäätöksiä; ettet vain ole kreationisti. Eihän aloitukseni ole yhtään sen kummempi kuin a:n ja SamiA:n homo- ja aborttifantasiat.- a.
naapurin.kissa kirjoitti:
> Evokkien sairas mielikuvitusmaailma sukurutsauksineen iski jälleen.
> Nytpähän sitten tiedetään millaisen porukan kanssa ollaan tekemisissä.
> Sinäkö olet harrastanut ja nyt alkoi omatunto kalvaa?
Teet puutteellisesta aineistosta hätiköityjä johtopäätöksiä; ettet vain ole kreationisti. Eihän aloitukseni ole yhtään sen kummempi kuin a:n ja SamiA:n homo- ja aborttifantasiat.>Kyllä sinä kissa olet pervo.
- Rekisteröity nikki
Kissa, sinä ryvet ja elät saastassa. Tuoko on tasosi ja päivittäisen pohdintasi aihe, että mitenkähän tässä pääsisin siskoani kiksauttamaan.
Olet eläinten tasolla.> Kissa, sinä ryvet ja elät saastassa. Tuoko on tasosi ja päivittäisen
> pohdintasi aihe, että mitenkähän tässä pääsisin siskoani kiksauttamaan.
Teet puutteellisesta aineistosta hätiköityjä johtopäätöksiä. Eihän aloitukseni ole yhtään sen kummempi kuin a:n ja SamiA:n homo- ja aborttifantasiat.
> Olet eläinten tasolla.
Etkö tiedä että kissa on eläin? Taidat olla kreationisti.
Todennäköisesti en. Pidämme toisistamme, on luontevaa halata kun muutaman kerran vuodessa tavataan, mutta ajatus seksistä hänen kanssaan tuntuu vieraalta.
Kyllä, ja vieläpä naapurin.kissan suostumuksella.
(Ei, turha sanoa mitään, a. En loukkaannu.)- Harri Kurri
hiski: kannattaa varoa kuitenkin, ettei lapsia pääse syntymään. lähisukulaisten keskenään hankkimat lapset ovat yleensä pahasti "vammaisia".
- 443t34t
Oletko sinä itse se sisar, joka tahtoo? Evokille sekin sopisi.
- Lopeta nuo tapasi!
Kattiketale on sellainen sukurutsari että tahtoisi sisartaan mutta koettaa naamioida himoilunsa teennäisovelan kysymyksen muotoon. Toivottavasti sisaresi kestää sinun likaisen painostuksesi eikä alistu eläimellisyyksiisi. Olet tyypillinen evo, mitä sen väliä eläimiä kun tässä ollaan. Eivät eläimetkään sukulaisuutta kysele.
- ltte piru
Sisarfantasiat ovat kuitenkin yleisempiä ja varmaankin terveempiä kuin tiedätte-kyllä-kenen-kahden abortti- ja raiskausfantasiat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906