Onko täällä ketään toista ,joka on syksyyn hullaantunut? Pimeys ,sateet ,tuulet wau!
Syksyn ihanuus!
13
213
Vastaukset
- syksy fani
Täällä toinen . Kalenteristani saisi poistaa kokonaan osion 15.06-15.08.
- Valonlapsi ihantosi!
Minun kalenteri saisi olla 1.9 - 31.12. Sopiva aika vuodeksi. Paras ajanjakso.
Valonlapsi ihantosi! kirjoitti:
Minun kalenteri saisi olla 1.9 - 31.12. Sopiva aika vuodeksi. Paras ajanjakso.
Minun kalenterini koostuisi mielellään maalis, huhti, touko, kesä, elo, syys ja joulukuusta :)
- NUKUTTAA
SYKSY ON KAUNISTA JA NAUTITTAVAA AIKAA, RUSKA , PIMEYDEN TUSKA,
TUULEN ULVONTA ON KUIN MUSIIKKIA..NYT VOI HYVÄLLÄ OMALLA TUNNOLLA POLTTAA PUITA UUNISSA, JA KATSOA LIEKKIEN LEIKKIÄ,,JA NUOTIOLLA ON ILO OLLA,,,,JÄÄN ODOTTAMAA ENSI LUNTA JA PAKKASIA.
SYKSYÄ KAAKILLE....................... - ihme ;/
juu on meitä ;)
kirjoitin joku aika sitten samasta asiasta ;)
jotain häiritsi ja meni poistoihin ?
ei mitenkään voi nikillä kirjoittaa ollaan sitten puskissa kun huuhaan imago vaatii ;):D sitkeesti vaan pysytään itsenämmme ja nautitaan elämästä! Tänäänkin on ilo ulkoilla ennen työvuoroa, ja vaikka uimassa pulahtaisi:) Pirteää syksyä puskiin:))
- ihme:/
Irkka kirjoitti:
:D sitkeesti vaan pysytään itsenämmme ja nautitaan elämästä! Tänäänkin on ilo ulkoilla ennen työvuoroa, ja vaikka uimassa pulahtaisi:) Pirteää syksyä puskiin:))
ei kylmää vettä ;)
oma itteni aina ...
kiitosta vaan niin myös sinulle pirteää syksyä ;)
puskajussina pysyn toistaiseksi ;(
lenkillä joka päivä ja kuntojumppaa ?
Aurinko, lempeä tuuli, kuunloiste, syksyn värit...wauu!;))
Ei sade, eikä kovat myrskyt...menettelee nekin, jos ei joka päivä...Upeaa aikaa syksy on, ellei vietä koko aikaansa sisällä. Kyllä tuolla rannoilla ja metsissä kelpaa koiruksen kanssa liikkua. Vaikka kyllä sitä toivoo sen lumen tulevan nopeasti, tulis vähän valoa tuohon ilta- ja aamulenkittämiseen. Eikä oo enää kun puoli vuotta niin taas on kevät. :D
korven.ukko kirjoitti:
Upeaa aikaa syksy on, ellei vietä koko aikaansa sisällä. Kyllä tuolla rannoilla ja metsissä kelpaa koiruksen kanssa liikkua. Vaikka kyllä sitä toivoo sen lumen tulevan nopeasti, tulis vähän valoa tuohon ilta- ja aamulenkittämiseen. Eikä oo enää kun puoli vuotta niin taas on kevät. :D
Eihän nyt sisällä!!!! Lunta odottelen myös hiihtokelien toivossa:) Niinpä kevät tulee kans:D
- Pörrääjä
Ainoat elämisen arvoiset kuukaudet ovat maalis-, huhti-, touko-, kesä-, kesä, kesä-, heinä-, heinä-, heinä-, elo-, elo- ja elokuu
syksy on maailman ihanin vuodenaika. semmoset kirpeet kuulaat syysaurinkoiset päivät saa luonnon tuoksumaan ja jalan somasti sirkkaamaan!
- annikoo..
Voiko ihanampaa syyspäivää olla.........niin kaunis ja aurinkoinen.....Aurinko tosin laskee tosi aikaisin .....nyt jo painuu tuonne puiden taakse....länteen
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778