Mitkä ovat parhaat viime aikoina televisiosta tulleet elokuvat?Omasta mielestäni erityisesti vanhat klassikot,kuten Valamiesten ratkaisu ja Auringonlaskun katu ovat jääneet mieleen.Nuo kohosivat itse asiassa kaikkien aikojen suosikkielokuvieni listalle.Myös ykköseltä tulleelle Delegaatio-elokuvalle nauroin aivan hervottomasti.
Mitä mieltä yleensä olette televisiossa esitettävistä elokuvista?Nimeenomaan valtakunnallisilla televisiokanavilla.Itse olen kutakuinkin tyytyväinen,mutta tyytyväisyys rajoittuu pääasiassa Ylen kanaville.Toki muutkin kanavat näyttävät hyviä elokuvia,mutta ne ovat pääasiassa yhdysvaltalaisia.Odotan digikanavien näkemistä,sillä silloin saan ulottuvilleni YleTeeman,ja näin ollen pääsen käsiin enemmän harvinaisiin elokuviin.
Parhaat tv-elokuvat
MINÄ
1
302
Vastaukset
- Kalmo
...TV2 esittää 18.7. William Wylerin Lainvartijan ja 1.8. saman ohjaajan The Desperate hoursin. Ja 22.8. tulee klassikoista klassikoin, Fred Zinnemannin High noon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096