Tässä tulee nyt sit tekstiä mutta toivon teidän pystyvän auttamaan minua tässä.
Tämä yks ohjelma minkä nimeä en muista millään vaivaa minua pahasti se on piiretty taisi tulla joskus kanava neloselta 1998-2002 siin välil jos oikeen muistan kertoo sellasista koirista jotka on super sankareita kait? niil on puvut ja viitat.
toinen mikä vaivaa en muista miltä kanavalta esitettiin mutta siin oli sellanen koira joka istui hengenpelastajan tuolissa ja sil oli muistaakseni kiikarit tai kaukoputki millä se valvo ympäristöä aika halvan näkönen tietokone animaatio kumminkin.
tämä kolmas on muistaakseni jonkun sortin luonto/dokumentti ohjelma suunattu kait lapsille not sure niin kaikki mitä osaan sanoa on se että sen ohjelman alku menee sillee et: kamera kuvaa valkoista käytävää mis kävelee eläimiä ja taulut missä on kuvia eläimistä liikkuu ja siel menee leijonia ja hyeenoja siel käytävissä, ja jos oikeen muistan se kävi läpi taruolentoja,hyönteisiö, mereneläimiä sun muuta.
Vanhat piirretyt ja lastenohjelmat auttakaa!!
Lastenpiirettyfani
4
539
Vastaukset
- tyyperäääääääääääää
Typerästi selitetty ja ihan typeriä ohjelmia.
- -
Kolmas on ainakin Tietokerho Merkurius-sarjaan kuuluva lapsille suunnattu dokumentti eläimistä esim. dinosauruksista, koirista, kissoista yms. Erikseen siis jokainen eläin yhdessä videossa.
- onkonohonko?
ensimmäinen ok kait krypto the superdog
- Anonyymi
Leijonakuningas 2. Eka kului puhki kesällä 2000.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309