Mitä jos tämä systeemi muuttuisi sellaiseksi, että keskustelijat kirjoittamisen sijaan äänittäisivät kommenttinsa ja postasivat sitten mielipiteensä palstalle?
Jaksaisiko kukaan kuunnella? :D
Puhepalsta
19
371
Vastaukset
- Zzz..
Ei sun juttujas jaksa edes lukea saatikka sitten kuunnella.
- iso karvainen mies
Sinulla on varmaan naismainen ääni...
Nojaaa a ehkäpä mä olisin hiljaa. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=3YtouwsadWE&feature=related- iso karvainen mies
Mutta miten osallistuisit keskusteluun, jos sellainen tekninen muutos tapahtuisi?
Viittomakielellä? :D iso karvainen mies kirjoitti:
Mutta miten osallistuisit keskusteluun, jos sellainen tekninen muutos tapahtuisi?
Viittomakielellä? :DOnhan mulla linkit tuubiin. Ne puhuis mun puolesta, kun mä en löydä sanoja. Viittomakieltä mä hiukan osaan kyllä, mutta sit pitäsi olla myös näköyhteys muihin säksättäjiin. :-D
http://www.youtube.com/watch?v=vfZnWuSsAyM
- soita sinne
Tuohan on jo keksitty: Kansan radio.
- rose18
kuulostaa vaikealta, vaivan näköiseltä ja äänekkäältä.
vois olla tylsä kuunnella mutta olen aina vähän tän kaltainen, etten uutta helpolla vaihda jonka koen tutuksi ja turvallseksi.
sama pätee vaatteissa kuin myös muussakin..
mutta asiahan olisi aina eri, jos ei toimi..kyllä sitä helpompaa tapaa etsii..- iso karvainen mies
"kuulostaa vaikealta. vaivan näköiseltä ja äänekkäältä"
Kyllä tekniikka kehittyy eikä ole mikään pakko huutaa, kun äänittää kommenttinsa!
Haluaisin kuulla mm. Ratikkakuskin hennon äänen :D - rose18
iso karvainen mies kirjoitti:
"kuulostaa vaikealta. vaivan näköiseltä ja äänekkäältä"
Kyllä tekniikka kehittyy eikä ole mikään pakko huutaa, kun äänittää kommenttinsa!
Haluaisin kuulla mm. Ratikkakuskin hennon äänen :Dno ei tästä ääntä lähe kun kirjoitan 8)
voisi olla immereltu jos minä hänen äännen haluisin kuullä..
ehkä herkemmin tunnistaisin kadulta .. vai puhuvaa päätäkö käyttäisin?
Joo, hyvä ajatus !
Kaikkien Youtube-linkkien sijaan jokainen voisi sitten myös laulaa biisinsä itse ;D- iso karvainen mies
Kyllä, mutta musiikkipalsta on erikseen.
Täällä kuuluu yrittää keskustella Miesten Logiikasta D:
Minusta sinä ainakin voisit viittoa sanomisesi.
- iso karvainen mies
Selvä...
*näyttää keskisormea*
- Citynainen
Hirrrrrrrrrrveen hyvä idea=)
- Che Angelmo
En kuuntelisi, koska kuunteln jo puherrediota ja katson tölsää
Naisen Haju subilla pääosassa isä serpicon naisille mesettämä kuva
Al Pacinosta--------Jaakko uskoo olevansakin yhtä pitkäkin jopa=O)
Ratikalle voisin päästää pierun ja räkäiset naurut - woiceMale
Saako laulaa viestinsä, sillee karaoke tyyliin? Se olis aika nastaa. Tai kuva ja ääni yhes, vois kuvata koiraa ja puhuu sen ilmein. Sekin olis nastaa!
- totta mooses
Laula laula!
Vappuki just tulossa.
Kotsa päähän ja zyskowits-naamari ja sit laulat ja lujaa, niin ja skumppapullo toisessa kädessä tietty!
- Anonyymi
haye emäs nusija stfu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707