Olin ennen asiallinen vakichattaaja ja ystävällinen chateissa - JA MIKÄ TULOS.. nämä sontiaiset osoittautuivat täysiksi mulkuiksi! ovat laumasieluisia idiootteja ja puhuvat muista paskaa ja keksivät tekaistuja paskajuttuja! Nykyisin olen chateissa vaan trollaamassa ja itse aukomassa päätä muille.. Ihmisille tiedoksi
ALÄ KOSKAAN ALA VAKIOCHATTAAJAKSI! Älä luo kuvallista profiilia. Ainakaan omalla kuvallasi olevaa!!
Ennen olin asiallinen chattaaja, nykyisin PERSEILEN!
TROLLI-TROLLI
2
209
Vastaukset
- Vakioveikkailija
Eikö perseilijäkin ole vakiochattailija?
Vaikuttaa että oireilet muista chattailijoista pahasti ja voit huonosti ja siksi nykyisin häiriköit.
Herää kysymys mitä siitä saat itsellesi, oletko nyt onnellisempi ihmisenä ja chattailijana?- Anonyymi
Perseilyä vaatii luonnetta, hanki se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813