Mistä virsistä ette pidä? Omasta mielestänne huonot, tylsät, oudot muuten sellaiset jotka eivät teitä miellytä tähän alle. Aina puhutaan lempivirsistä, nyt puhutaan inhokeista.
Huonoimmat virret
8
360
Vastaukset
- hetunvimpula
Porilaisten marssi.
Mikää virsi ei oikeastaan ole huono, jos itse soittaa. On tietysti sellaisia puhki soitettuja kuten 338 päivä vain ja hetki kerrallansa, 499 jumalan kämmenellä, 571 jo joutui armas aika, 631 oi Herra jos mä matkamies maan. Blaah... On tietysti kohteliasta soittaa jos joku pyytää
- veisaaja
Tuo päivä vain ja hetki kerrallnsa on niin raskas veisttavakin, että pidän suuni kiinni jos joku sitä esittää.
- matkapoikahoi
590 Rauha ei saavu jos emme taivu. sävelmä jotenkin kummallinen, junnaava tai jotain.
- Muut_käyvät
Numeroista 1 - 700.
- virsi5veisataan
virrestä viis veisataan
- sss222
Herra, kädelläsi
Huhhuh, miten kulunut renkutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707