...on ainutlaatuinen kun suudelman " sisältö" ja tapa on oikea kummankin suutelian mielestä. Ei suudelma ole yksipuolista hellyyden osoittamista, tietenkään , vaan suudelman teho on juuri siinä miten hyvin kemiat kohtaavat ja miltä suudelma " maistuu ", tuntuu, miten se tulkitsee aistikkaita tuntoja ja intohimon liekkejä.
Suudelman pitää olla aito jotta se tuntuu päästä varpaisiin ja saa aikaan kihelvöiviä kulkuja läpi kehon ja miellyttäviä värinäitä ja lämmön tunnetta. Suudelman voima on juuri siinä, että kun kaikki osuu kohdalleen, tunne on räjähtävä ja kaunis, kuuma ja hieno, tunteikas ja tulinen, yhteinen hyvä...
Suudelman voima
1
458
Vastaukset
- kipinöitä iholla
Allekirjoitan täysin. Mieheni kanssa suutelu ei ole koskaan ollut erityisen nautinnollista, suumme vaan eivät sovi yhteen ja milestäni mieheni maistuu ikävälle. Olemme olleeet onnellisia kuitenkin 18 vuotta ja seksi on nautinnollista. Nyt sain hellän suudelman ystävältä tämän miehen suudelma saa minut vieläkin kananlihalle päästä varpaisiin ja pään aivan sekaisin.. Suumme sopivat täysin yhteen suudelma oli hellä ja olen ihan sekaisin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184