Onko tällä palstalla joku joka on joutunut vaihtaan mazda-6 akun ja kuinka vanha auto oli silloin ? Onkos jotain erityistä mitä pitää tehdä sen akun vaihdon jälkeen jotta auto
toimii ?
/Kyskäläinen
Akku
8
361
Vastaukset
- mikkoooor
Oli jotain 4-5 vuotta kun vaihdoin.
Mulla ei ollut mitään ongelmia; vanha akku irti ja uusi paikalle ja kaikki pelitti niin kuin ennenkin - masniemi
1,5 vuotta oli vanha auto ko piti akku vaihtaa. eikai siinä mithän kummempaa tarvi tehä ko vanha pois ja uus tilalle.
Tarviiko päivittää tietsikkaa jos virta loppuu, mites kello?????
- Akun vaihtanut....
Sähköllä tomivat ikkunat ainakin pitää "opetta" toimimaan taas...........
Kello tai radion koodi joskus.
Sitähän minäkin ettei sitä akkua ihan nuinvain vaihdeta näissä nykyvehkeissä.
- Mazdamies
Ainakin -08 mallissa sähköikkunat lakkaa toimimasta automaattisesti ja polttoainemittari menee sekaisin
- dsajodidjos
2005 malliseen vaihdatin akun syksyllä 2011, 250 tkm ajettuna. Ei sen takia, että olisi vielä ollut mitään ongelmia, mutta akut eivät ole ikuisia kuitenkaan joten mukavampi vaihtaa tuore akku hieman etuajassa kuin sitten kovimmilla pakkasilla kun se ei enää toimi. Varsinkin kun meinaan sillä vielä muutaman vuoden ajaa, ja jos saman kestää uusikin niin seuraava akun vaihto on sitten 500 tkm vaiheilla. Enpä huomannut mitään ihmeellistä tapahtuneen muuten...
- Oikeesti uusi
onko tarvinnut tankata tai öluä vaihtaa ? kuns nuinki vähän olet ajatellut autoosi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009