Niin tuleeko bulimia 1 ensimmäisestä kerrasta ?
tuleeko?
2
103
Vastaukset
- -
1. oksennuskerrasta? Ei aina, koska kyllähän monet ihmiset ovat joskus tahalteen oksentaneet, mutta eivät sairasta bulimiaa.
Mutta jos jäät 1. kerran jälkeen koukkuun oksentamiseen ja alat tekemään sitä jatkossakin niin sitten voi sanoa, että joo.
Itse kokeiltuani ensinmäistä kertaa oksentamista ahmimisen jälkeen huomasin sen kohottavani mieltäni valtavasti ja aloinkin oksentamaan jokaisen aterian jälkeen.. - ghmjhjkujio
riippuu ihmisestä. kyllähän monet oksentavat välillä syötyään liikaa, ilman että he koskaan sairastuvat bulimiaan. jotkut puolestaan huomaavat ekalla kerralla jo, että tä on mun juttu, niin mulle kävi. sen vuoksi ei koskaan kannata kokeilla edes sitä ensimmäistä kertaa, koska sen jälkeen ei enää välttämättä ole paluuta normaaliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937