Kertokaa, voiko kukaan ikinä mitenkään sen huomata, haistaa, tahi jäljittää, jos polttelemme ystävinemme asunnossani pilveä ja sitten tuuletamme pitäen kaikki ikkunat auki parin tunnin verran. Kulkeutuuko se savu niin, että joku voisi sen hoksata joku kyttääjänaapuri?
Hampuusit hoi
3
162
Vastaukset
- AnnaPerkele
Tuskin se kämpästä ulos leviää jos tuuletatte koko ajan, mut kämpästä sen silti voi haistaa jos ahkeria pössyttelijöitä olette
- asdsdfg
Ainut ihminen joka voi itse haistaa sen on sellainen joka on itse ollut kyseiseen päihteeseen yhteydessä jollain tapaa noin viiden vuoden sisällä. Sillä vanhempani haistavat sen minusta sillä veljeni kaveri poltteli ja he tiesivät ja tunnistivat hajun sitä kautta. Taas kaverini isä ei haista kannabista vaikka on poltellut kymmenisen vuotta sitten aika ahkerastikkin. Riippuu siis ihmisestä että haistaako.
- naapurin muija
Kyllä hyvin oon haistanut, kun oon käynyt parvekkeella ja joskus rappukäytävässäkin. Mut ei kai sitä tajua jos ei tiedä et on semmonen imelä haju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096