ja en nyt tarkota millään pahalla tai mitään, mutta ootteko huomannut että kun lukee näitä kaikkia juttuja täällä niin alkaa "stressaa" tai masentaa viel enemmän... ainakin mulla. mua kiinnosti aluks lukee mitä juttui muilla ihmisil on, mut ei kyl enää ku alkaa vaan masentaa lukea jostai stressist koko ajan... =P
mut joo halusin vaa sanoo!!! pitäis ajatella ilosia asioita ni ei ehkä masentais niin paljon?? :)
oletteko huomannut tätä...?
=)=)=)=)
1
377
Vastaukset
- hiohio
jep näinhän se menee :)
itse huomasin saman ilmiön myös työkkärin järjestämässä koulutukses.
Ollut vasta vähän aikaa työttömänä mut kylhän se tressaa silti kovasti, mutta tuolla kurssilla jossa kaikki märehtii samaa asiaa, osa jo heittänyt täysin kirveen kaivoon jne. niin alkaa tressata sitä oma työttömyyttään entisestään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309