AUTTAKAA MÄ EN SAA VIIKKORAHAA TEXTATKAA JOTAI APUA PLIIS
miten saa 5e viikkorahaa
8
272
Vastaukset
- Rahamies
Olen tehnyt paljon töitä, mutta kaikista helpoin rahan saanti väline on "Varolo"
Käykää katsomassa ja rahan tuloa ei voi estää. http://www.varolo.com/village/Jilwar kiitos teille super-paljon ps: vois tosiaan kerätä tölkkejä sun muuta!
- ILOINEN PORVARI
Paras tapa varmaan tehdä kotitöitä mutta joissakin kommuuneissa joita te täällä kutsutte perheiksi, helpointa on vain pytää fyrkkaa.Ite vaa huudat mutsille et anna 20 ja se antaa ku ei jaksa kuunnella!
- mävaaa
ehdota porukoilles et saisit viikko rahaa ja jollei suostu ni sano et voisit tehä jotai töitä sen etee. Mä saan 20e viikos ja en joudu paljoo mitää tekee sen etee:D
mävaaa kirjoitti:
ehdota porukoilles et saisit viikko rahaa ja jollei suostu ni sano et voisit tehä jotai töitä sen etee. Mä saan 20e viikos ja en joudu paljoo mitää tekee sen etee:D
mävaaa laitoit ainoon fiksun viestin kiitos!!!
- böllö
mun isä antaa massia kun tarvii -.-
- fdsfaf2446
mee kadulle kerjää tulee vidusti massii
- Tyttöööööö
Mulla on se ongelmana, eyyä tunnen itseni vaivautuneeksi, jos edes pyydän viikkorahaa. Oon outo :DD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279