kun kaupan työntekijänä olen ihan lääpälläni erääseen mieheen, vähän vanhempaan, varattuun, uskomattoman miehekkääseen ja seksikkääseen komistukseen.
Mun päiväunien kohteeni.
Huoh!
Mitäs sitten :)
24
748
Vastaukset
minne päin suomea aloittaja viittaa t:mies
- var.tus
Mut, naimisissa...eläpäs kajoo toisten omaan.Jos et sit haluu ongelmia!
- A
Kannattaa kuitenkin ottaa asia hänen kanssaan puheeksi, vaikkapa kahvin tms. äärellä, koskaan kun ei voi tietää toisen ajatuksista, vaikka samallalailla ajattelisi.. Jos mietit vain asiaa, jäät katumaan myöhemmin kun et tehnyt mitään asian eteen..
- Kaupan"täti"
Kun koskaan ei voi tietää toisen ajatuksista. Niin, varsinkaan kun meidän suullinen kommunikointi on rajoittunut sanoihin: hei, kiitos ja ole hyvä:) Ehdottelu tästä asetelmasta on järjetön. Olen kuitenkin ollut mahdollisimman asiallinen, paria liian pitkää vahinkokatsetta lukuunottamatta, hän on kuitenkin asiakas ja en halua tuottaa epämiellyttävää oloa tulla kauppaan. Kyse ei ole kuitenkaan vapaista henkilöistä.
- ellei ole håmå
Kaupan"täti" kirjoitti:
Kun koskaan ei voi tietää toisen ajatuksista. Niin, varsinkaan kun meidän suullinen kommunikointi on rajoittunut sanoihin: hei, kiitos ja ole hyvä:) Ehdottelu tästä asetelmasta on järjetön. Olen kuitenkin ollut mahdollisimman asiallinen, paria liian pitkää vahinkokatsetta lukuunottamatta, hän on kuitenkin asiakas ja en halua tuottaa epämiellyttävää oloa tulla kauppaan. Kyse ei ole kuitenkaan vapaista henkilöistä.
Tee ihmeessä asialle jotain, siis kerro miehelle. Me miehet kun ei ahdistuta naisten ihailuista.
- Go for it! ;)
Kaupan"täti" kirjoitti:
Jos ette ole vapaita, niin unohda.
Jos olisitte vapaita, niin en näkisi mitään estettä tutustumisyritykselle kummankaan puolelta. Miten sitä oman kumppaninsa tapaa tai saa, jos ei muka voi edes yrittää? Kyllä sen asiakkaasta huomaa, jos sitä ei sun lähestymisyritykset kiinnosta, siihen voi sitten lopettaa.
- SamTheRock
Hauska kuulla että välillä näinkin päin ihastukset.
Ainoa mikä tuossa nyt tulee mieleen, niin voit toki yrittää vähän enemmän niitä katseita ja flirttiä, mutta muuten aika hankalalta tilanteelta kuullostaa. - asiakkaasiko
Milloin viimeksi juttelit hänen kanssaan?
- ihastunut MMMyös...
Juu...hankalapa on tilanne kun myyjä ihastuu asiakkaaseen:) Ei voi mennä sanomaan oikeestaan juuri mitään....Hyvässä tapauksessa saa aikaan asiakkaan karkottamisen! Itsellä pyörii mielessä mukava mies myös,mutta siihenpä se jääkin. Ja veikkaanpa että monilla muillakin tilanne samanlainen. Te asiakkaat olette sen avaimen omistajat ja aloite pitäisi tulla sieltäpäin....
- kmljkjk
Kai teillä myyjillä on joskus vapaa-aikaakin? Ihan älytöntä odottaa, että asiakas tekisi siis sen aloitteen, siinä kassajonossako muiden kuullen pitäisi tehdä?
Nimi selville ja omalla ajalla voitte ihan hyvin tehdä itsekin sen aloitteen. - Minä myös.......
Onko se sitten ihan ok mennä tekemään tuttavuutta kun toinen on kuitenkin töissä? Minusta ainakin se on hieman kiusallista, kun koko tilanne muutenkin yleensä tuntuu vaikalta mikäli on oikeasti toiseen ihastunut. Sinällään se on tietysti harmi jos kummatkin ovat toisistaan kiinnostuneita mutta kumpakaan ei saa tehtyä aloitetta. Ei noita tosi ihastuksia kuitenkaan hirveän useasti tule vastaan.
- Kaupan"täti"
Kävihän hän sitten tänäänkin. Suunnittelin vähän viehkosti vilkaista mutta... Enpä sitten kehdannut katsoa päinkään! Luoja mikä olemus, työvaatteissa ja omissaan.
- zzz.
Missäs päin tämä kaupan täti kaipailee?
- Boss(M)
Kaupan neito kertoo nyt missä kaukana olet !
Jospa vaik olisitkin ....- Luetun ymmärt.
Ei se mikään neito ole, vaan täti! :)
- Kaupan"täti"
Luetun ymmärt. kirjoitti:
Ei se mikään neito ole, vaan täti! :)
Täti heittomerkeissä :) olen vanhempi olen kuin miksi minut yleensä mielletään.
- Arska kassajonosta
Miesasiakkaana voin kertoa, että kyllä itseä sopivasti nuorempi myyjä hymy sopiva pilke silmäkulmassa toimii...(ainakin minuun) vaikka ns. varattu mies olenkin .
- Kaupan"täti"
Oon tosi huono flirttaamaan. Rupeaa ujostuttamaan. Pitänee hakea kirjastosta flirttiopas :)
- öänbhsii
Keskittykää te kassaneidit vain siihen työhönne (siitä kai teille jotain maksetaan?) ja jättäkää asiakkaat rauhaan.
Vituttaa vain, kun yrität mennä väsyneenä leipää ja maitoa hakemaan ja joku h******n kurttunaama alkaa siinä keimailemaan.- kassaneitokainen
Onneks, vaikka oonkin opiskelujen ohessa kaupan kassalla töissä, en oo mikään helvetin kurttunaama. :D Nuori 19-vuotias heleäihoinen iloinen ja ystävällisesti asiakkaita palveleva neitokainen! :) Jos ei minun asiakaspalvelu kelpaa, vaihda kassaa tai kauppaa, ole hyvä.:)
- Exxon Valdez
kassaneitokainen kirjoitti:
Onneks, vaikka oonkin opiskelujen ohessa kaupan kassalla töissä, en oo mikään helvetin kurttunaama. :D Nuori 19-vuotias heleäihoinen iloinen ja ystävällisesti asiakkaita palveleva neitokainen! :) Jos ei minun asiakaspalvelu kelpaa, vaihda kassaa tai kauppaa, ole hyvä.:)
Asennevamma sulla on 19 v neiti.Vaihda itse hommia,sinä se olet siellä palveluammatissa,ei se asiakas!
Fantasioi sinä kuule ihan rauhassa ja anna niiden aloitteiden tulla asiakkailta:)
- Ehdotus.....
Kirjoita ensikerralla kuittiin numerosi ja vaikka pieni sydän tai silmänisku hymiö, sitten katsot ottaako hän yhteyttä!
- Asiakas_123
Kaupantädille sellainen kysymys, että mikä itseesi toimisi asiakkaan puolelta? En nyt tarkoita tätä sun ihastuksesi kohdetta, vaan että mikä saisi sut kiinnostumaan sellaista tyypistä, jota et ehkä aiemmin ole liiemmin huomioinutkaan.
Itselläni on nimittäin tää perinteisempi keissi, että omassa lähikaupassani on kovinkin kiinnostavanlainen kassaneiti. Kumpikaan meistä ei taida olla varattu. Siis itsestäni olen varma mutta kun kommunikaatio rajoittuu juurikin tuohon "kiitos, hei" -tasolle, niin ei sitä voi hänestä tietää. Ainakaan sormusta ei kädestä löydy. Ikämme on jotain 25 molemmin puolin.
Miten siis kannattaa toimia? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164