en osannut etsiä netistä miten pitkä matka laivastamasta josta esim Costa Favolosa lähtee on dubain keskustaan?
välimatka dubai-laivasatama
2
202
Vastaukset
- minä vaan
Laiva lähtee satamasta nimeltään Port Rashid. Satama on isohko, mistä kohtaa satamaa laiva lähteekään. Ainakin pari kilometriä on matkaa Creekin rantaan kangas-, kulta- ja maustesoukeille. Matka ei ole mitään rantabulevardia, joten ei ehkä kannata kävellä. Viitisen kilometriä Bur Juman ostoskeskukselle ja lähemmäs kymmenen kilometriä Burj Khalifalle (Dubai Mall).
- toinen minä
Mielestäni matkaa ei edes saa kävellä, koska se on suljettua satama-aluetta. Pakko siis tulla ja mennä joko taksilla tai jollakin bussikyydillä. Ainakin viime vuonna satamasta oli ilmainen shuttle-bussi Dubai Mall-ostarille, mutta kätevintä tietysti mennä taksilla. Satamassa on takseja kasapäin odottamassa matkustajia. Satamaan tullessa portilla taksikin pysäytetään ja matkaliipuja tms on siinä vilautettava vartijoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219