Eli siis harrastin taitoluistelua sellaiset kuusi vuotta , kunnes kiinnostukseni lopahti ja lopetin . Kuitenkin nyt kiinnostus on alkanut herätä uudelleen ja mieleni tekisi niin kamalasti jäälle . Olen kuitenkin ollut luistelematta yli vuoden ja pelkään taitojeni aivan lopahtaneen .. Mutta eikös joku olekin sanonut , että tauko voi myös tehdä hyvää varsinkin jos on juuri päässyt uudelle tasolle . Itse olin päässyt muutama kuukausi sitten ylempään ryhmään silloin . Kannaatko siis jatkaa ?
Jatkanko ?
exluistelija
1
195
Vastaukset
- exmuokkari
Jos oikeasti haluat aloittaa uudestaan, niin tietenkin kannattaa! Voithan aloittaa vaikka jossain helpommassa ryhmässä / muodostelmajoukkueessa jos tuntuu että taidot on ruostunu. mieti vaan, että jaksatko sitten panostaa niihin treeneihin - olihan siihen lopettamiseenkin varmaan syy?
Itse lopetin pari kk sitten luistelun 11 vuoden jälkeen kun ei aika & motivaatio enää riittänyt, hankin salikortin ja aloitin seinäkiipeilyn. Ja vaikka oli aika haikeeta nii onhan nyt parempi olo ku voi itse suunnitella treeniaikataulut ja päättää mitä tekee:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259