Corolla Verso vetoakselit uusiksi!

Meikäläinen77

Piti ne sitte vaihtaa ku alkoi rohiseen! Viime talvena rasvat vaihtoivat ku pakkasella äänti. -07 diesel ajettu 135 tkm. Takuuseen meni!!!

8

2719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vetarit uusiiksi

Samaa vikaa täällä myös. Onneksi tosiaan takuu hoiti lastentaudin kuin pitääkin. Ylipäänsä palvelu on toiminut erittäin tehokkaasti kun vikaa on tullut!

• 2's-laatu maksaa

Seuraavan vaihdon joudut sitten maksamaan itse. Koneet tekevät osia, joten jos yhdessä vetarissa on ongelma, ongelma on oletettavasti kaikissa saman valmistuserän vetareissa. Olisi kaikkien kannalta parempi kun tulisi sitä laatua heti ensikerralla.

• huoltp panee parasta

Ongelma on siis rasvassa, kun turkin pojat panee liian jäykkää. Minulla pantiin uudet rasvat, mutta oli liian löysää, joten tuli ulos ja sitten meni vetonivel vaihtoon. uudessa nivelessä taas rohisi, mutta ei viitsi uusia kun saa liian löysää rasvaa ja vanteet tuhrautuu. ja antaa rohosta pakkasella 25 astetta, mutta ei sen alle.

• Rutinoffi

Omassa -05 rollassa vetarit paukkuivat mutkissa uudekseltaan. Annoin asian olla ja odotin josko rikkoutuvat. Eivät ole rikkoutuneet ainakaan vielä 180 tkm myöhemmin. Rutinakin on hävinnyt vuosien saatossa.

• 144

Mulla 04 ja nyt ropisee niin pirskatti että sieluun ottaa, onko vain mahdollista vaihtaa murros vai koko juttu

• hienosti_se

Toyotan takuu on vaan toiminu.

• rolla2002

Mulla hajos se vasemman akselin keskellä oleva murikka - lie joku värinän poistaja? Onko pakko olla? Ei täristä.

• Das.vilppi

Jouduitteko maksamaan puolet rempasta kun tuli "parempaan kuntoon"? Eurooppalaisella kansanautomerkillä ja maahantuojalla on tällainen käytäntö ollut jo vuosia vaikka merkin omaa suunnittelu- ja laatumokaa on parsittu. Iloista maksajaa VW- huolto rakastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe