Käytettyä peräkärryä ostamassa - mitä pitää tietää?

Emma-78

Kyselen viisaampien neuvoja nyt, kun harkitsen käytetyn kärryn ostamista omaksi. Työkaverin isä myisi halvalla 20 vuotta vanhan ihan siistin näköisen Carry-merkkisen kärryn, mutta jossa valot toimii miten sattuu.

Mitä tämmöisestä pitäisi ostaessa tietää?
Kuinka kallis työ on sähköistyksen uusiminen? Mitä muuta huoltoa tämän ikäisessä tulee vastaan / olisi jo pitänyt tehdä? Niin ja mitä kannattaa vnhasta kärrystä maksaa?

Kiitos asiantuntijoille vastauksista.

8

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyöränlaakereiden kunto täytyy katsoa ja runkorakenne tarkastaa. sähköistyksen uusiminen on helppoa joten hintakaan ei työnosalta ole kovin kallis se miten sähköistää saattaa tuoda lisähinta jos pikkusen hifistelee. Aina kannattaa tinkiä.

Minä kun ostin uuden kärryn niiden vedin siihenkin uudestaan sähköt koska mielestäni ne oli tehty idioottimaisesti.

Pyydä jotain tuttavaa joka ymmärtää tekniikan päälle mukaan katsomaan ja tinkaamaan.

"Työkaverin isä myisi halvalla" mitä halpa tässä kohtaa tarkoittaa euroissa?

• Tuote
      48-1208
      Nimike
      Perävaunun takavalosarja heijastimet 10 johto
      Hinta
      32.90 €

5-napainen johto pituus 10m, välijohto 2,5m. Muovinen pistoke, kolmiot. Valmiiksi kytketty, 12V-polttimot valmiiksi asennettuna.

Muunmuassa tällainen valmis sarja löytyy motonetistä ei ole paha laittaa itsekkään vaikka ei olisikaan niin kauhean kätevä käsistään

• kippikärry 730€

itse maksaisin enintää 100 euroa kunnosta riippuen, sillä kunnostus voi tulla uuden kärryn hintoihin,sillä uuden kärryn saa 700 eurosta ylöspäin! Itsekkin katselin yli puol vuotta käytettyy kärryy mutta tulin siihen tulokseen että ostan uuden kun vanhoista pienistä paskoistakin kärryistä pyydetään kolmatta sataa euroa!!! Olen ollu tyytyväinen uutena ostettuun kärryyni joka on kipillinen ja lehtijousituksella, eikä kaduta yhtään!!!!!!!

• ///pate///

Niinpä. Ihan tolkuttomia hintoja ihmiset pyytää lähes läpeensä mädistä kärryistä. Itse myös tässä parin kuukauden aikana etsinyt sopivaa kärryä käytettynä, mutta tullut tosiaankin siihen tulokseen että ostan uuden.

• markku-81

Serkku oli saanut AKU 265:sen 450€ siis uuden ilman kuomua.

• kohtuukauppa

No on ainakin viime vuosituhannen käytettyihin verrattuna hinta ollut Akussa enemmän kohdallaan!

• muulilla

Lienee ryssänmaalla tehty, eli täyspaska. Minä en koskisi pitkällä kepilläkään.

• mek.1981

Minulla on aku 275 kuomulla ei mitään moitteita. taitaa tulla viron puolelta ne pellit kanttauksesta joka merkille kasataan vain suomessa. Sillä kasaustavalla on toki suurempi merkitys kuin sillä missä ja kuka ne pellit on tankannut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1400
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      78
      1323
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      17
      880
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      846
    Aihe