Sääliksi ihan kävi, kun luin hänen vuosituloikseen jäävän vain vähän yli paritonnia.
Silloin minä luulin ymmärtäväni, miksi hän oli niin hoikka. Nälkää oli koko vuoden raukka nähnyt.
Vaan sittenpä paha media sai tunnustamaan, että hänellä on oma firma, jonka tuotot olivat menneet hänen saamiin verottomiin päivärahoihin ja matkakorvauksiin, niin ja olihan hänen isänsä saanut lottovoitonkin.
Vaan saadakseen päivärahaa, hänen täyisi olla pois kotipaikkakunnaltaan yhtäjäkasoisesti yli 10 tuntia ja syöhän se autokin jotain niistä kilometrikorvauksista. Kovaa on yrittäjän elämä.
Jos isä antaa keski-ikäiselle tyttärelleen osia lottovoitostaan, niistäkin kuuluisi maksaa lahjaveroa. Unohtuikohan sekin?
Puheissa sitä ollaan niin köyhän kansan puolesta vääryyksiä vastaan, mutta mutta......
Ehkä verottajan kannattaisi tarkkailla niitä veroilmoituksia vielä uudelleen.
Voi tuota persuladya.
6
63
Vastaukset
- ?
kenestä jopel puhuu ?
- kanttu vei
No varmaan Kike Elomaasta. Mutta näinhän se yrittäjän elämä menee, ei siitä voi paljon itselle palkkoja maksella, täytyy saada pidettyä sitä yritystä pystyssä.
- ;;;;
voi surkia, ku tavallisen köyhän ihmisen pitää ottaa velkaa että pystyy verotmaksamaan, suomessa verotus on mielivaltaista.
- kolmeseiskanen
Vain rehellinen palkansaaja ja eläkeläinen maksaa veronsa aina viimesen päälle, muille tulonsaajille löytyy porsaanreikiä, laillisia ja laittomia.
- tolokkua päättäjien
toimintaan !
nän se on, milloin saadaan suomeen rehellisyyttä päättäjiin, sieltähän kaikki lähtee, sinne soluttautuu epärehellistä ainesta joskus jopa rikollista kuten kaikki tiedänne esm " Juhantalo " " Sungvist " ym. aikoinaan, puhumattakaan muista,
Karmeeta on kansan kannalta kärsiä epäoikeudenmukaisesta riistopolitiikan seurauksista.
Joskus ON äänestäjien viisastuttava, vaatia rehellisyyttä päättäjien tekemiin päätöksiin,
nyt olis tärkeää puuttua YLI suuriin palkkoihin ja palkkioihin, ne hipoo miljoonia, kaikesta siitä kärsii tavallinen köyhä kansa eniten. - Jopelmeinaa
Muistaa kannatta, että suurien palkkojen saajat maksavat myös suuria veroja.
Esimerkiksi Lipposenkin suurista tuloista on puhuttu, muuta hän taisi maksaa myös eniten veroja noista ehdokkaista.
Harmaan talouden pyörittäjät ja veroja laittomasti kiertävät ovat verovarkaita ja ansaitsevat yhteiskunnan halveksunnan vähintään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184