Nyt on julkaistu Uuden musiikin kilpailun 40 parasta ehdokasta Suomen Euroviisuedustajaksi 2012. Käykääs kuuntelemassa alla oleva, ihan paras kappale! Niin hieno on... Ja TYKKÄÄ, niin etenee varmemmin jatkoon.
Todella upea ja voimakas- ja vahvaääninen naislaulaja Raita Ilomäki, mielellään kuulisin Euroviisuissa. Myös muu tekijäkaarti tuntuu osaavalta.
Siis alla linkki biisiin ja TYKKÄÄ vaikka joka päivä! =D
Onnea ja menestystä biisin tekijöille!
Raita Ilomäki - Upea ääni
3
252
Vastaukset
- Hajamielinen Fani
Ja tässä vielä se linkki:
http://satumaa.yle.fi/umk/kilpailijat-2012/raita-ilomaki-usko-rakkauteen - musiikin kuluttaja
kiitos tunteita herättävistä kuunteluhetkistä, onnea Raitalle jatkoon
- Hämmästynyt
Tuon kilpailun eteneminen oli lievästi sanottuna omituista! Raita oli nettiäänestyksessä sijalla 2, eikä silti päässyt jatkoon. Tuomariston valitsemien kappaleiden lisäksi valittiin "kolme netissä eniten mielenkiintoa kerännyttä kilpailukappaletta" puhelinäänestykseen. Oikeasti menestyneet eivät varmaan olleet "oikeissa talleissa", koska puhelinäänestykseen pääsi kilpailija sijalta 20!
Ei kannata soittaa. Puhelinäänestys on pelkkää rahan keruuta. Voittaja on varmasti jo päätetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358