Cetro Saharjah hotellissa,-olen ottamassa äkkilähtöä . Haluaisin tietää jotakin ...onko ostoskeskuksia, kauppoja läheisyydessä ? Ei paljonkaan netistä löydy joten olisin tosi kiitollinen vastauksista :)
Kukaan,ketään ollut
5
227
Vastaukset
- CentroSaharjah
Moi, minä jo varasin , edullisen 9.11. lähdölle ja samoja tietoja etsin ja tutkin. Yritin mennä myös lomaliiton sivuille katsomaan varausnumerollani lisää retkiä. En nyt yht´äkkiä löytänytkään sitä kohtaa. Etsintä jatkuu...
Kauppoja löytyy ja pitäisi osata vielä takaisin hotellille.
Onnistunutta matkaa Sinullekin !
Nähdäänkö perillä ;-) ?- Muukalainen maan
Sama lähtö on :) ..ja tosi edullinen :) ...sitä vaan olen tässä ihmetellyt ja silmät ristissä nettiä veivannut että kovin vähänpä löytyy ko. paikasta tietoa. ....nyt taitaa joutua menemään melkein umpsukkeliiin :) Jos olet löytänyt niin viitsisitkö informoida:) Kiitos ja onnistunutta matkaa meille kaikille :D
- CentroSaharjah
Moi, joko ollaan tuttuja,lähdetkö Joensuusta?
Esittelykierros kaupungille, hieno illallinen risteillen vai safarille? Aika vähän on yhteisiä juttuja tarjolla. Etsitäänpä vielä!
PikkuPerhonen taitaa jo tulla ;-)- Muukalainen maan
Jenssistä :) lähdetään ja nyt on lähdettävä ilman sen kummasenpia tietoja eihän sitä kaikkea tarvitse tietääkkään ja voi olla että tuttuja ollaan jo ennestään, Mää ja tiijä ;) Kaupunkikierroksella silmät tarkkana niin eiköhän siitä jo hahmottamaan aika paljon pysty.
Ja on aiemmin matkustanut umpimähkään niin eiköhön tästäkin hyvä ellei täydellinen loma tule ;-)) - CentroSaharjah
Muukalainen maan kirjoitti:
Jenssistä :) lähdetään ja nyt on lähdettävä ilman sen kummasenpia tietoja eihän sitä kaikkea tarvitse tietääkkään ja voi olla että tuttuja ollaan jo ennestään, Mää ja tiijä ;) Kaupunkikierroksella silmät tarkkana niin eiköhän siitä jo hahmottamaan aika paljon pysty.
Ja on aiemmin matkustanut umpimähkään niin eiköhön tästäkin hyvä ellei täydellinen loma tule ;-))Kirjoitinpa väärin, sehän on Sharjah´in keskustassa Centro Sharjah-ajattelin nimimerkkiäni.
Mielenkiintoista! Matkalaukku tyhjänä lähden ja aion nauttia vähistä kantamuksista = paluumatkalle tilaa kaikenlaisille kokemuksille.
Uutta virtaa kera lämpimän auringon !
Näkemisiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096