Kukaan,ketään ollut

Muukalainen maan

Cetro Saharjah hotellissa,-olen ottamassa äkkilähtöä . Haluaisin tietää jotakin ...onko ostoskeskuksia, kauppoja läheisyydessä ? Ei paljonkaan netistä löydy joten olisin tosi kiitollinen vastauksista :)

5

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CentroSaharjah

Moi, minä jo varasin , edullisen 9.11. lähdölle ja samoja tietoja etsin ja tutkin. Yritin mennä myös lomaliiton sivuille katsomaan varausnumerollani lisää retkiä. En nyt yht´äkkiä löytänytkään sitä kohtaa. Etsintä jatkuu...
      Kauppoja löytyy ja pitäisi osata vielä takaisin hotellille.
      Onnistunutta matkaa Sinullekin !
      Nähdäänkö perillä ;-) ?

• Muukalainen maan

Sama lähtö on :) ..ja tosi edullinen :) ...sitä vaan olen tässä ihmetellyt ja silmät ristissä nettiä veivannut että kovin vähänpä löytyy ko. paikasta tietoa. ....nyt taitaa joutua menemään melkein umpsukkeliiin :) Jos olet löytänyt niin viitsisitkö informoida:) Kiitos ja onnistunutta matkaa meille kaikille :D

• CentroSaharjah

Moi, joko ollaan tuttuja,lähdetkö Joensuusta?
      Esittelykierros kaupungille, hieno illallinen risteillen vai safarille? Aika vähän on yhteisiä juttuja tarjolla. Etsitäänpä vielä!
      PikkuPerhonen taitaa jo tulla ;-)

• Muukalainen maan

Jenssistä :) lähdetään ja nyt on lähdettävä ilman sen kummasenpia tietoja eihän sitä kaikkea tarvitse tietääkkään ja voi olla että tuttuja ollaan jo ennestään, Mää ja tiijä ;) Kaupunkikierroksella silmät tarkkana niin eiköhän siitä jo hahmottamaan aika paljon pysty.
        Ja on aiemmin matkustanut umpimähkään niin eiköhön tästäkin hyvä ellei täydellinen loma tule ;-))

• CentroSaharjah
        Muukalainen maan kirjoitti:

Jenssistä :) lähdetään ja nyt on lähdettävä ilman sen kummasenpia tietoja eihän sitä kaikkea tarvitse tietääkkään ja voi olla että tuttuja ollaan jo ennestään, Mää ja tiijä ;) Kaupunkikierroksella silmät tarkkana niin eiköhän siitä jo hahmottamaan aika paljon pysty.
        Ja on aiemmin matkustanut umpimähkään niin eiköhön tästäkin hyvä ellei täydellinen loma tule ;-))

Kirjoitinpa väärin, sehän on Sharjah´in keskustassa Centro Sharjah-ajattelin nimimerkkiäni.
        Mielenkiintoista! Matkalaukku tyhjänä lähden ja aion nauttia vähistä kantamuksista = paluumatkalle tilaa kaikenlaisille kokemuksille.
        Uutta virtaa kera lämpimän auringon !
        Näkemisiin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe