Soukeista

ummikkorouva

Missä ne soukit Dubaissa oikein ovat? Olen yrittänyt etsiä netistä, mutten ole löytänyt mitään osoitetta. Tarkoittaako ne sitä, että jotkut tietyt kadut ovat täynnä tiettyä tavaraa esim. tekstiiliä, mausteita tms. Ja miten minä niihin pääsen? Sanonko taksille, että tekstiili souk? Kuinka paljon hinnoissa on ilmaa? Onko tekstiilisoukissa piraattitavaraa?

6

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • hilkkahelinä*

Mie en ymmärtänynnä tuosta mitään. Olisi joku kiltti ja kertoisi nuista soukeista. Missä ne on ja että pitääkö tingata?

• ummikkorouva

Eikö kukaan osaa kertoa?

• MatkaMirkku

Kun menet Creekin lahden viereen missä on abra veneitä niin ne vievät lahden yli pikkusummalla,siellä on mauste-kulta ym soukkeja.
      Myös siinä mistä laivat lähtee,on suuri soukki missä on kaikkea mahdollista.Dubaissa on muuallakin jaoteltu elektroniikka-kangas-ym kadut missä on samaa liikettä enemmän.
      Tinkiä voi jokapaikassa paitsi ostoskeskuksissa.1/3 osa hinnasta putoaa ainakin,miten paljon jaksat tinkiä.
      Vaniljatangot maustesoukissa oli suomen hintoihin erittäin paljon halvempia ja ne oli tuoreita.

• ummikkorouva

Kiitos Mirkku! Ovatko soukit siis Deiran puolella vai sillä toisella puolella creekiä? Olen katsellut karttaa ja yritän hahmottaa etukäteen, kun on vaan viikon matka.

• matkamirkku

..ja jos käyt päivän retkellä sharjahissa johon pääsee taksilla,niin käsket viemään Old souqiin, big souq.blue souq,kaikki tarkoittaa samaa
      On tosi hyvä paikka ja ostamista riittää:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe