Ai mikä niin? Tämä palstakirjoittelu! Meinaan vaan, että aika outoa on katsella tyhjää palstaa. Jos olette muuta mieltä niin kirjoittakaa!
Nyt se loppuu!
39
153
Vastaukset
Ymmätyäkä nyt hyvät palstaystävät. Älkää kuhniko tumput suorina kuin EU:n päättäjät!
Kahta asiaa ei voi tehdä yht' aikaa, kirjoittaa tai olla kirjoittamatta. Tehkää siis päästös sillä muuten menee Papandreoukin ohitsenne.- 60++++-.,-.-..---.-
Hyvä Ruune, jatka samaan tahtiin ymmärräys on aina.
Melkoinen komennus! En tiedä mitä osallistujamääriä koneessasi näkyy, täällä lähes 150 kirjoitusta 24 tunnin aikana, On huonompia päiviäkin ollut, myönnän toki ettei kovin repäiseviä aloituksia ole näkynyt!
Vasta palasin minäkin koneelleni, kas' kun on muutakin olemassa kuin keskustelupalsta! Mitä enemmän kirjoittaa sitä enemmän saa mainintaa sähläämisestä joka taholla, ei silti, että se minua niin estäisi:D
Saattaa olla myös pimeä vuodenaika, jolloin itse ainakin luen paljon minua kiinnostavia asioita. Telkkarin katselu passivoi myös:D
Enpä tiedä mitä piristystä nyt kaipaisit, katsellaan ja ihmetellään!
Odottelen myyjäisten alkamista, niitä on kiva koluta, Forumin pihalla taitaa olla jo yksi ainakin ja Vanhan Ylioppilastalon myyjäiset kai joulukuun alussa.
Pirteämpää iltaa!- homekorva9
ketjuja on paljon vaihtele vaikka elliin.
Kyllä näin on liekö palstalaisilla menossa pientä kyllästymistä kirjoitteluun, teki minkä aloituksen vaan, niin vastaukset jäävät hyvin vähäseksi.
Mielestäni sinä Ruuneperi olet kiitettävästi tehnyt aloituksia, aiheista ei ole ollut pulaa, mutta vain harvat ketjusi ovat saaneet kirjoittelijoita runsaammin liikkeelle, Näin käy muidenkin aukaisemille ketjuille, kiertää melko tyhjinä,
Taitaisi yksinäisyys tuoda tullessaan kyllästymistä ja ikävää yksinäisyyteen, jos annettaan palstan (kuolla) pois.
Minullakin olisi parantamisen varaa. Koetan parantaa tapani.- joko ilmaantui
ne joita kaipasit, muuthan ei ookkaan mittään eikä kettään.
Nopeasti nuo aloitukset valuvat alaspäin, harvemmin niitä sieltä enää nostetaan. Masentaa tämä pimeys, mutta kohta tulee telkusta Tanssii tähtien kanssa. Siinähän on kiva katsella ja tehdä omat arvionsa. Minun pisteeni ovat menneet aika jämptisti yksiin sen Haapalaisen kanssa.
Niin minunkin. Kävin muuten tänään päivätansseissa itesekin vähän liikkumassa.
- Ystäväsi*
Mitä sinulle muuten kuuluu?
Huumoripitoisista viesteistäsi päätellen kaikki hyvin sinulla? :) Hetkellisesti minulle kuuluu ihan hyvää ja samaa toivon kaikille muillekin
- Ramoona*
Viime viikolla minut on Nokian Edenissä hyvin uitettu, hierottu, syötetty, juotettu, kauneus hoidatettu ja tanssitettu. Samalla reissulla käytiin Vaskiveden rannan savusaunassa ja uskalsin pulahtaa arviolta 7-8 -asteiseen veteen. Sukuhaudoilla tervehdittiin vainajia ja eläviä Muroleessa sekä Tampereella.
Kohta istahdan telkkarin ääreen tähtien tansseista nauttimaan. Katleijan tapaan minäkin luotan Jukkaan , hän on kertakaikkiaan pätevä mies paikallaan ja aina löytää jotain kehuttavaakin. Kylpylöissä onkin hyviä tansseja, laivoilla myös, kun osaa valita. Päivätanssit on kokematta, mutta vielähän ehtii. Ensi viikolla piipahdetaan Ilpoisissa sukuloimassa, samalla reissulla Carl Larsson -näyttelyssä Turussa ja Raision Myllyssä ostoksilla. Saas nähdä , näkyykö palstatuttuja. Viimeksi olin siellä kirjamessuilla.
Kohtahan saa alkaa jouluilemiset, ensimmäinen pakastepiparitaikina odottaa jo. Pitääpä sekoitella koeglögi täksi illaksi telkkarin eteen, ei haittaa, jos rusinat puuttuu.- rusinoita on
ja sitä terästettä glögiin, taitaa tulla pikasimaa. ;)
- ruunelle lomatarpeen
Pidä ihmeessä paustia, ei haittaa, ei jaksa samoja viisauksia jatkuvasti jauhaa, sinä olet kielenkin suhteen niin kranttu, arkinen puhelieli morgerettuna murteineen ei kelpaa, entäs ne pilkut ja pisteet, huh huh, ne unohtuu ja lentää milloin missäki, auta-armias ku tulee moitteita, ruune ei ymmärrä mongerrusta, näytelee niin sivistynyttä että,,,,,,, vain suomenkielen maisterit ja proffat kelpaa vastaamaan.
On se vaan hyvä. että täällä on ainakin yksi palstamestari, joka panee kirjoittajat järjestykseen. Millä oppiarvolla sinut on tänne kelpuutettu?
- ???
Ruuneperi kirjoitti:
On se vaan hyvä. että täällä on ainakin yksi palstamestari, joka panee kirjoittajat järjestykseen. Millä oppiarvolla sinut on tänne kelpuutettu?
hah hah,, mitäs minä sanoin, tässä se taas nähtiin, heh heeehee,,
ruune on niiiiiiiiiiiiin fiksu niiiiiiiin fiksu, ja sivistyny.
- Äläpäs intaannu
liioittelemaan
Saanko luvan Ruuneperi valssiin Rantakoivun alla?
http://www.youtube.com/watch?v=5xH2A6MOGTYtexsanell kirjoitti:
Saanko luvan Ruuneperi valssiin Rantakoivun alla?
http://www.youtube.com/watch?v=5xH2A6MOGTYKyllä, kiitos!
- 60++++-.,-.-.-
Huommenna alkaa h......i. rahat sulavat ja Suomi itkee.....
Missä ovat eläkkeet????
Iloitkaa tänään kun voitte. Tämmöisenä erikoisena sunnuntaina kaikilla taitaa olla kiireitä, niin ettei kerkiä tänne rupattelemaan
Minulla meni päivä perheen parissa ja nyt illalla käväisin kuuntelemassa Olli Mustosen johtamaa Festivaaliorkesterin konserttia tuolla Yliopiston juhlasalissa.
Ihan oli elittiä porukkaa siellä kuuntelemassa. Lähelläni istukseli ainakin Sailas. Lipposen pariskunta ja Pöystin Lassekin ja ynnä muita tutunnäköisiä..
Ihan sitä tunsi itsensäkulttuuri-ihmiseksi.
Konsertin lipputulot menivät muuten sotaveteraanien hyväksi. Hyvä niin.- 60++++-.,--.--.
Tämä on kaikilla---Suomessa vain euro.
http://www.youtube.com/watch?v=yUEfI3PP7GE&feature=related
hyvää iltaa.... Mielestäni keskustelut ovat liikaa noissa EU:n ja presidentinvaaleissa, ovathan ne ajankohtaisia, toisaalta niissä toistuu samat asiat moneen kettaan. Tällainen uhkailu näyttää tuovan kuitenkin kirjoittajia mukaan, tässä voi vapaasti ilmaista mitä mieleen juolahtaa. Jopa tanssiin pääsi Ruuneperi, Minä ainakin olen käyttänyt aikaani ulkoiluun, onhan nyt ollut poikkeuksellisen lämpimiä ja sateettomia päiviä,
Luulen näiden vapaampien keskustelujen sujuvan paremmin kuin liian tiukat aloitukset.
Jatkoja vain Ruuneperille, toivoo Late- 60++++......-,.-
Näin.
"Kreikan Papandreou saattaa erota jo tänään"
ja mitä se on, maa ilman johtoa jota Suomi-äiti on maidollaan niin kauniisti syöttänyt, muuten hyvin kaunis sisko Ruotsissa. Muistuu mielee hermannilla oli vaimo myös Ruotsista jne.
Historiaa muistaen Suomikin voi kiittää Aatua, että on Suomi.
- Atolfia
Nyt kannattaakin ulkoilla. Vielä on säät tosi lämpimät. Tein pitkän sauvalenkin ja senjälkeen haravoin loput vaahteran lehdet etupihalta ja siivosinpa omankin piha-alueen karisseista lehdistä puhtaaksi. Vielä niitä varmaan tulee, mutta ne saa kyllä lumi peittää. Keväällä sitten uusi uurastus.
Nyt tässä saunapuhtaana näpyttelen, jotta varmaankin tämänkin ketjun saan loppumaan alta aikayksikön. Näin on monelle ketjulle käynyt, kun olen viimeiseksi
iltapuhteella jonkun sanan tänne vääntänyt.
Hyvää yötä!- 60++++..llll.
Suudelma sinun ihanalle kädellesi--- . Jääkausi on tulossa sillä aurinko "lepää" ei purkauksia ollut noin kolmeen vuoteen ja jatkuu, tiede on toista kuin 1800 luvulla vain harva tietää mitä tämä on, maailma on pieni tänään kaikessa---hyvää unta sinulle ja kauniita unia.
Älä luulekaan!
Olit kyllä päästä salaa livahtamaan kirjoituksiltasi, mutta minäpä huomasin.
Öitä vaan sinullekin!- 60++++-.,-l..,.-.,
Ruuneperi kirjoitti:
Älä luulekaan!
Olit kyllä päästä salaa livahtamaan kirjoituksiltasi, mutta minäpä huomasin.
Öitä vaan sinullekin!Kyllä naisia nyt pussaillaan, mutta yritä pysyä asiassa--oliko niin ei miekkaa tuppeen jne.
- katleija
Eipä vieläkään loppunut, mutta nyt loppuu niinkuin monesti viestini jälkeen. Säikäytänkö jotenkin, vai mikä miksei kukaan tohdi vastata. Ujoja ovat.
Ramoonalle terveisiä. Eipä sitten ujostella Hyvää yötä Katleijallekin:D Jokohan loppu häämöittää?
Huvää yötä vain sinulle.
- 60++++..l,l.m.
Mikä on ikä 15 vai---- .
- 60++++--..-lö.-
Ruuneperi, missä on suomalaisen oma perinne tänään, sillä se ei ole suomalainen vaan on muuta. Tämä näkyy kun kerran vuodessa käy Suomessa.
Tietenkin TV Finnland näkyy, mutta se ei anna paljon.
Te suomalaiset olette jotenkin muuta. Äitini kauan sitten sanoi, nyt ihmisten välinen kanssakäyminen on toista, siis yleensä. - terv. Emma.
Hyvää yötä kaikille, mukavia unia, huomenna nähdään taas.
- Atolfia
Voi ihanaa! Tuli vielä monta viestiä jälkeeni. Kiitos vain ja kaikille oikein
Hyvää Yötä ja kauniita unia. Olkoon huominen päivä parempi, jos suinkin mahdollista, kuin tämä mennyt päivä. - katleija
Älä muuta sano, minunkin jälkeen. Tullaankin tänne antamaan hyvän yön toivotukset taas huomenna. Huomenna onkin jo 1/2 t päästä.
Kauniita unia ja oman kullan kuvia. - Atolfia
Jo vain. Jo ilta ehti ja teitä muistan, kohta uinumaan kopsahdan.
Aurinkoa on luvassa huomiselle päivälle, vaikkakin kylmempää
säätä uumoilevat.
Hyvää Yötä ja kauniita unia, niin ja niitä kullan kuvia, jos suinkin mahdollista.- avktäöläöä
Näin aika kulkee päiviä ja historiaa aivoissa minulla ja......ei löytynyt sana...
Syksy on lämmin, mutta jääkausi on tulossa, sillä auringo on "nukkunut" jo kolme vuotta purkauksia ei ole ollut ja siitä tulee pieni jääkausi, että iloitkaa lämmöstä amerikassa on lumi näillä asteilla samoin kylmää venäjällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846