Olen pian 8kk pojan äiti ja perheemme asuu Helsingissä.Oma sukuni asuu 150km päässä eikä oma äitini juurikaan ole tekemisissä kanssamme matkan sekä omien kiireidensä takia.
Anoppilassa ollaan useimmiten hieman "maistissa" ja sellaista elämää en halua lapselleni antaa.
En kaipaa lapselle vakituista hoitajaa tai itselleni mitään helpotusta,olen kotona lapsen kanssa mielelläni niin pitkään kuin voin ja toinen lapsi saattaa olla jo haikaran kyydissä matkalla luoksemme.
Kaipaan sellaista mummia joita kauppareissulla joskus tapaa,iloisia,rakastavia,helliä,avoimia ja lapsesta kiinnostuneita.Sellaisia kuin oma mummoni on ollut,joka on minulle kuin oma äiti ja aina ollut suuri ihailun ja arvostuksen kohde,joka aina jaksoi meitä kuunnella ja jonka luo voi aina mennä.Haluan lapseni oppivan arvostamaan vanhempia ihmisiä ja oppivan asioita ns.vanhemmilta.
Oletko Sinä meille sopiva mummi?Pappakin saisi olla kuvioissa mukana.Olethan nuorekas ja sen verran "nuori" että olisit vielä pitkään kanssamme tekemisissä.Ilmoittele itsestäsi :)
Palkkaa en tästä ole valmis maksamaan,sillä uskon että sellaisia ihmisiä löytyy jotka ovat "lapsenlapsia" vaille tai muuten vain valmiita tälläiseen pestiin.
Varamummia pääkaupunkiseudulta?
Toukkanen87
4
143
Vastaukset
- dippadappapappa
voi hölömö
- EXtuottaja tolopaine
Tehdäänpä tästä uusi formaatti Subille!
- Ootte te kekseliäitä
Että ilmainen lapsenpiika pitäisi löytää, kun oma suku on kaukana ja anoppia ei voi juopottelun vuoksi käyttää hyväksi. No voi elämän kevät!
- kjhmoi
Olisipa ihanaa, jos tämä (nuori s 87?) äiti löytäisi samanhenkistä seuraa vanhemmasta sukupolvesta. Vapaaehtoisuuteenhan kaikki perustuu. Kotiäiti keittäisi varmasti teille kahvitkin, että älkäähän nyt tyrmätkö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220