taivasvarjele mikä palvelu

sieltä tulee

Onko kukaan löytänyt sonaren sivuilta sähköpöstiosoitteen tai muun yhteyden otto lomakkeen?Itse en ole löytänyt minkäänlaista palvelua mihin voisi tehdä valituksen soittamatta ja jonottamatta.

Kyllä korpeaa todella paljon että haksahdin soneran 24kk kytkyyn vaikka olin päättänyt etten enää koskaan tee soneran kanssa minkäänlaista kytkyä.
Puhelin myyjä soitti ja tarjosi netti-tv palvelua,katsot sm-liigaa kaikki pelit(ei näy jos 4pro näyttää matsin),katsot ohjelmat jälkikäteen milloin haluat ohjelmakirjastosta,eipä näy kuin kauniit ja rohkeat,joku kokkiohjelma ja muuta paskaa.3000 h tallennustilaa mutta mtv3 sarjaa ja komediaa ei voi tallentaa vaikka myyjän mukaan niitä ei edes tarvitsisi tallentaa,katso kun haluat.

Noh,olen tässä muutamana iltana koittanut katsoa tv:tä soneran kautta,5 min välein palvelu sammuu ja käynnistyy uudelleen,ei toimi ei.
Pari kertaa olen soittanut ja kuunnellut jonottaessa soneran jogeboksia saamatta mitään järkevää vastausta.
Eräs vastaaja tilitykseni jälkeen kehoitti menemään soneran omille sivuille,sieltä löytyy sähköpostiosoite mihin voi ottaa yhteyttä ja asia tullaan korvaamaan minulle kun laitan viestiä sinne.
Missä se sähköpostiosoite siellä on?!

Yhteydenotto osiossa tyypilliset kysymykset:Aloita,pätkiikö yhteys,kyllä-->yritä toisella koneella.Siis millä toisella vtun koneella?!En ole löytänyt mistään toiseltakaan koneelta yhteyttä millä voisin tehdä esim reklamaation siitä mitä minulle luvattiin.

Mieleen tulee edellinen kytky jossa netti pätki ja eikä toiminut välillä muutamaan päivään.Jo nauhoite ilmoitti tarkastamaan ettei vaan salama olisi iskenyt ja asiakas palvelun hemmo kysyi ensimmäiseksi että mitäs jos salama on iskenyt.Sanoin että jumalauta,ei ole edes vettä satanut muutamaan viikkoon,noh sitten vika on jossain muualla.

Miksi tein sen taas??!!Olen monet asiat oppinut kantapään kautta ja viisastunut mutta....sonera asiassa kuljen kuin vankilakierteessä oleva rikollinen.Taas 24kk kakku lusittavana.

Asiallisia vastauksiakin toivoisin tuohon mihin voi ottaa yhteyttä(jos joku oikeasti löytää/tietää)ei palvelunumerot.
Mutta ennenkaikkea kunnolla ruoskivia vastauksia,vittuilua ja jne tyhmyydestäni että otin taas soneran palvelun.

Raippaa kiitos!!Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.Piste.

8

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesi
    • Dalai Laama

      Sonera laajentaa jatkuvasti kaikkia lisämaksuja, ja keksii kaikenlaista. kaiken huippu ovat Citymarketissa kerjäävät pennut, jotka kauppaabvat kaikenmaailman laamaaja kanavia.

      Tuon edellisen viestin laittaja pitäisi selkeästi viedä hoitoon, kun on lähtenyt samalle linjalle.

    • huijatuksi tullut!!

      Täällä toinen Soneran uhri!! Ei voi enempää V*******aa kun tuli langettua moisen Rosvo yhtiön pauloihin. Minulla vielä vuosi "lusittavaa". Tää oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun Sonera minua Kusettaa!!.

    • Kylähullu

      Harva tuskin haluaa Soneran kanssa mihinkään tekemisiin, mutta monessa paikkaa on kohta pakko koska valtio ja kunnat maksavat ensin kuidut ja sitten ne annetaan Soneralle ilmaiseksi. Ainoaksi vaihtoehdoksi seuraavaksi 50v. jää sitten Sonera joka voi periä mitä huvittaa, eikä asiakkaita tarvi pitää tyytyväisenä.. Mahdolliset tappiot kuitataan heti aluksi kun valtio ja kunnat maksavat kuidut.

    • rokuli_kisuli

      Mulla on varmaan käynyt hullu munkki. Olen ollut jo kymmenen vuotta Soneran asiakas (matkapuhelin, netti, koti TV) eikä ikinä ole ollut mitään moittimista. Hommat on toiminut ja palvelut on toimitettu luvattuna aikana. Yksi suuri pettymys oli tuo mokkula, mutta se onkin yleisesti epäonnistunut keksintö. Siitäkin onglemasta pääsi eroon hommaamalla kiinteä laajakasita. Olen varmaan onnekas, koska yleisesti muiden kokemukset Sonerasta ovat huonot... *koputtaa puuta

      • inharealisti

        @rokuli_kisuli: maksettu kommentti tai muutenvain perseennuolentaa!!! Haloo!


    • Terve "sieltä tulee",
      varovasti koitan täältä auttavaa kättäni tarjota, katsotaan saanko näpeilleni... ;)

      Tuo "Jeesin" linkki on se mitä kautta pääset tekemään KotiTV-palvelusta vikailmoituksen ilman "kokeile toisella vehkeellä" -valituksia. Kiitos Jeesi!

      Puhuit jotain sähköpostiosoitteesta ja korvattavista asioista. Veikkaan, että asiakaspalvelun hemmo on koittanut (vaikeasti) selittää tuota ajanvarauskalenteria, josta saa varattua takaisinsoittoajan asiakaspalvelusta: http://bit.ly/YdY6cY. Perjantaille näytti olevan vielä muutama soittoaika vapaana ja välillä vapautuu kesken viikkoakin uusia soittoaikoja.

      Lauren@SoneraPartio

    • EI mobiilille!

      On ihan sama miltä palveluntarjoajalta palveluja tilaat, aina menee poskelleen. Ja aina palveluntarjoaja pakoilee vastuutaan kaatamalla ongelmat asiakkaan niskaan. Asiakas joutuu tekemään varsinaisen työn etsiessään ongelmia. Vasta sitten asiakas on tehnyt kaikkensa, tekninen tuki alkaa itse tutkimaan asiaa.

      Yhteydenottomahdollisuudet kutistuu tottakai kun niiden tarve kasvaa koko ajan. Muutenhan palveluntarjoajat ei muuta ehdi kuin istumaan luurit päässä selvittelemässä erilaisia ongelmia. Ja tästä tietty seuraa se, että kun ongelma iskee, niin apu siihen voi olla monen mutkan takana. Palveluntarjoajalle on helpompaa laittaa asiakas itse selvittämään ongelmat. Eihän siinä, aletaan selvittämään, onko salama iskenyt mastoon, tai kotka tehnyt sinne pesän, ja sillävälin tekninen tuki yrittää olla tekemättä mitään.

      Onko kukaan katsonut listaa kuka on valitusten määrässä numero 1? Sonerahan se siellä piikkipaikkaa pitää.

      Vähitellen pitäisi ihmisten uskoa se, että älkää menkö mobiiliansaan. Verkot ylikuormitetaan megamyynneillä joita sokeroidaan ihquilla jutuilla, joiden saanti sitten käytännössä on ihan eri juttu. Ja koska palveluntarjoajat ei käytännössä lupaa käytännössä saatavia asioita, vaan teoriassa saatavia, jotka riippuu tästä ja tuosta. Mobiiliteknologia on ihan mukava juttu, mutta näyttää siltä, että älykkyyttä ei vielä ole tarpeeksi, jotta saadaan myynti, myyntituottojen tarve ja verkkojen kapasiteetti tasapainoon. Vastuunpakoilukeinot on tärkeä osa palveluntarjoajien toimintaa. Vastuuta siirretään paljon ostajalle itselleen.

      Suosittelen lämpimästi, että pysytelkää ADSL-liittymissä ja hoitakaa nettiasiat kotona ja työpaikoilla. Kun lähdette mökille tai muulle matkalle, niin älkää tuputtako itsellenne tekosyitä, että niitä cybertuutteja pitää sinnekin hamstrata. Ennenkin ollaan pärjätty. Kohta ollaan siinä pisteessä, että verkon kapasiteettia nostetaan niin korkealle, että meidän aivot alkaa käristyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3255
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1757
    6. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

      Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1369
    9. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe