Jos siis olisin miljonääri

guldo

ostaisin 2 tölkkiä öölannin kaljaa ja lierihatun. lisäksi ostaisin harley davidson nahkatakin ja 2 tölkkiä lisää kaljaa mutta jos rahaa jää sen 5 miljoonan voiton jälkeen vielä niin ostan vielä leipää koiralleni. muita mielipiteitä ?

19

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juyxod

Jos mä oisin nii menisin autokouluun ja ajaisin ajokortin

• ...

Kerrankin realistinen suunnitelma.

Etenkin koiraa täytyy muistaa.

• et silleen

en ole miljonääri,mutta kaikki rahani 6350e pois nordeasta ja lopetin tilini,tänään teki muija saman homman siellä.
      menin nordeaan eilen maksamaan laskua josta piti lähettää kuitti,oma printteristä muste loppu.kello oli 13,20 eikä yhtään potilasta koko nordeassa oho kun hienoa,otin numeron ei tullu,lappussa luki palvelut 11-13 aikana kassalla,kysyin kassalta voinko maksaa laskun sulle,et voi kun keskitytään nyt neuvontapalveluun vain 11-13 kassa palvelua.
      hihat paloi mulla,laskin sormilla osoittaen tyttöjä kassoilla,teitä lojuu viisi ämmää täällä eikä yhtään potilasta,voi v...u mitä helvetin lohmuja täällä,ei jumalauta voi olla totta,täti sanoi et mä voin ottaa tän kerran sut,no snadisti rauhoituin,tyttö naputteli 40sekunttia laskua ja sanoi että maksaa 7egeä palvelu ja taas hiillyin,tajuut sä et se on 42 markkaa,voi perkele.
      sanoin et peru se perkeleen lasku en maksa,onneks ei alkanu siitä kinaan enempää ettei tevittu polluja ja mä buduaariin,meen ostaa kirjottimeen mustetta,onneksi me ei nähdä täällä enään ikinä.
      hauskaa päivää teillekin kaikille täällä NORDEASSA

• lillan45

Nda on pepusta

• henrik ijäs

ostaisin pienlentokoneen ja lentolupakirjan.

• henrik ijäs

onpas sitä säätettuy rahaa aika moni tekee niin mutta mihin rahat säästetty autoonko vai eläkkeeseen?

• henrik ijäs
        henrik ijäs kirjoitti:

onpas sitä säätettuy rahaa aika moni tekee niin mutta mihin rahat säästetty autoonko vai eläkkeeseen?

ajokorttilainaan?

• henrik ijjäs
        henrik ijäs kirjoitti:

ajokorttilainaan?

ostaisin enduro moottoripyörän ja menisin sillä etelään.
        alphine

• joo vois

koittaa , koska on maksa arvot 400. sit pitäisi pari kk taukoa :)

• miten niin jos ois,kun on

• dfgfdas

Ottaisin lopputilin.

• <<<<

ajaisin ajokortin. harrastaisin eri lajeja ja sit viettäisin aikaa tyttöystäväni kanssa

• jk

otaisin lopputili

• Kuukaskuu

Mä lähtisin Lappiin mietiskeleen ja naimaan

• Alfah

Olisin töissä ruotsissa( arvika. Borlange. Falun. Mora. Sundsvall. Eskilstuna. Göteborg. Malmö. Norjassa trömsö. Tanskassa esbjerg. Odense. Saksassa mainz. Italiassa parma. Sveitsissä zurich. Ranskassa chamonix. Sveitsissä bern. Lugano. Davos. Usassa los angeles. Ruotsissa eskilstuna. Falun. Leksand.

• Alfah
        Alfah kirjoitti:

Olisin töissä ruotsissa( arvika. Borlange. Falun. Mora. Sundsvall. Eskilstuna. Göteborg. Malmö. Norjassa trömsö. Tanskassa esbjerg. Odense. Saksassa mainz. Italiassa parma. Sveitsissä zurich. Ranskassa chamonix. Sveitsissä bern. Lugano. Davos. Usassa los angeles. Ruotsissa eskilstuna. Falun. Leksand.

Saksassa mainz. Kassel. Augsburg. Bremen. Usassa new mexico

• Alahfad
        Alfah kirjoitti:

Saksassa mainz. Kassel. Augsburg. Bremen. Usassa new mexico

Ja ruotsissa mora. Falun. Göteborg. Jönköping. Malmö. Leksand. Sundsvall. Italia fassa. Sveitsi davos

• <<<<<
        Alahfad kirjoitti:

Ja ruotsissa mora. Falun. Göteborg. Jönköping. Malmö. Leksand. Sundsvall. Italia fassa. Sveitsi davos

ajaisin ajokortin ja ostaisin ekaks autoks 3.0 Litrasen Granadan jolla ajaisin akselilla Turku-kokkola-jyväskylä-tampere

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      90
      2607
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1921
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1691
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      117
      1684
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1659
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      28
      1534
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1397
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1180
    Aihe