jaa oon raskaana, iiik...... olenko mielestänne sekaisin, ku en osannu käyttää ehkäsyä......................?????????!!!!!!!!!!!! vaik kyllähän minä tiedän mikä on kortsu, en vain osannut laittaa sitä oikeinpäin.... tai oikeestaa... en mä ees tieny miten se paketti avataan........ :(
mun äiti on kyllä musta tosi ylpeä kun olen valmis ottamaan vastuun täst lapsesta...... se toivoo mulle kaikkee hyvää ja toivoo et mennään naimisii mun miehen kans kuha ekan käyn riparin..
hei olen 14 vuotias
tälläisiä te olette
3
245
Vastaukset
- toinen teini........
ainiin ja tuun olee oikeesti tosi hyvä äiti!!!1
- nohah....
huoh mikä provo... toivottavasti kukaan ei ota tosissaan tätä :D
- tosiasioita
Kannattaisi ehkä jonkun ottaakin, tämä on sitä nykyaikaa. Lapsia tehdään, kun ei vielä ole edes "naimalupaa" saatu.
Eikä nykyajan teinit osaa pitää mitään enää ns. pyhänä. Kihloihin mennään 2 viikon seurustelun jälkeen, ennen kihlautuminen oli lupaus naimisiinmenosta. Lapsia tehdään, jotta saataisiin vain lisää yhteiskunnan elättejä tänne. Kasvakaa vähän ja ruetkaa ottamaan asiat oikeasti tosissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106