Kertokaahan käykö neitsyt nainen ja neitsyt mies hyvin yhteen? :> olemme syntyneet jopa samana päivänä, kuukautena ja vuonna :D ja meillä synkkaa tosi hyvin!
sopiiko neitsyt mies ja nainen hyvin yhteen?
5
335
Vastaukset
- samisneitsyt
Mulla on sama juttu! Wau! Ja meilläkin sujuu tosi hyvin. Sanoisin, että olemme täydellisiä toisillemme. Mikä päivä teillä on??
- NäinMeillä
No meillä 15 vuotta yhdessä takana ja ihan hyvin menee. Tosin en kyllä tiedä miten paljon se johtuu horoskooppimerkeistä. Olemme monissa asioissa kyllä aika samanlaisia mutta toisaalta kyllä joissain asioissa hyvinkin erilaisia. Mutta ehkä suurin miinus on se että olemme vähän huonoja puhumaan vaikeista asioista.
Mutta toisaalta viihdymme kyllä tosi hyvin yhdessä. - sukulaissielu
Ne on niinko sukulaissieluja :)
- eri aikaan syntynyt
Niinkö? Oletteko syntyneet myös samalla paikkakunnalla samaan kellonaikaan?
Tehkää kartta ja katsokaa siitä, jos mahdollisia eroavuuksia on. - 3 tuntia eroa
Määki tapasin neitsyen joka on syntyny samana päivänä ja vuonna kuin minä, 3 tuntia on syntymäajassa eroa ja paikkakunta on eri.. Oli todella hämmentävää ja omituista varsinki kun selvis että syntymäpäivä on sama ja varsinki ku tämä toinen osapuoli arvas sen, sille oli kuulemma tullu sellanen tunne et munki täytyy olla neitsyt ja päätti sitten omaa syntymäpäiväänsä veikata. Ainakin sen illan synkkas hyvin, saas nähdä eteneekö homma :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239