lienee seuraava single josta tehdään myös se video ulkomailla, toivottavasti. mahtava biisi.
Loves Run Over Me
8
930
Vastaukset
- mia
jotenkin toivoisin et superhiro tai sorry olis seuraava single...=)
- TMR
Siinä on sitä jotain, mestari-aineksia, kenties!
- masie
Siis tää musavideo ja se mistä se pitäis tehdä. Kaikki on minun korvaan niin pirun hyviä mutta täytyy ajatella biisiä, joka on "radio ystävällinen"
LROM on varmasti yksi minun lemppari biisi ja vimpan päälle mahti biisi livenä.Mutta Tällä hetkellä kallistun Run tai Sorry biiseihin. Mutta tää on tosi vaikee kysymys. - nelly
masie kirjoitti:
Siis tää musavideo ja se mistä se pitäis tehdä. Kaikki on minun korvaan niin pirun hyviä mutta täytyy ajatella biisiä, joka on "radio ystävällinen"
LROM on varmasti yksi minun lemppari biisi ja vimpan päälle mahti biisi livenä.Mutta Tällä hetkellä kallistun Run tai Sorry biiseihin. Mutta tää on tosi vaikee kysymys.Ne on Hannaa rahtaamassa ?
Ootteko kuullut Hannan LILAS soi kovasti Viron radioissa !
- masie
Hanna taitaa lähteä ton Himoksen jälkeen sitä videoo kuvaamaan koska keikkakalenterissa näyttää olevan videon tekemisen mentävä aukko.
- pipuliriitta
Mistä tiedätte että Loves run over me on seuraava single? tell me my little pisulipossut
- fani
pipuliriitta kirjoitti:
Mistä tiedätte että Loves run over me on seuraava single? tell me my little pisulipossut
ei sitä _kukaan_ ole väittänytkään, että LROM olisi seuraava. Ainoa tieto videosta on, että se tehdään seuraavasta sinkusta.
Itse epäilen Save me/Save my life tonight-biisiä. Hannahan on vetäny sen about joka telkkariohjelmassa ennen ja jälkeen levyn julkistamisen... - jahas
fani kirjoitti:
ei sitä _kukaan_ ole väittänytkään, että LROM olisi seuraava. Ainoa tieto videosta on, että se tehdään seuraavasta sinkusta.
Itse epäilen Save me/Save my life tonight-biisiä. Hannahan on vetäny sen about joka telkkariohjelmassa ennen ja jälkeen levyn julkistamisen...mutta se on kyllä huono ja tylsä biisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728