Todella nyt sananvapautta aletaan jopa mielikuvituksellisesti poistamaan.
Olen todennut että olimme saunassa maahanmuuttajien kanssa aloitin keskustelun oletteko käyneet aikaisemmin saunassa.
Siihen yksi heistä vastasi sujuvasti kyllä täällä ja kotona ja totesi löylynlyöjälle "lyö vain löylyä kyllä afrikan poika kestää" ja totesi edellisenä viikolla olleensa etiopiassa 40 asteen lämmössä.
Keskustelua oli hyvinkin asioista hyvässä hengessä
Mikä olis sitten kirjoittamisen poistamisen syy? Mielestäni ei mitään rasismia vaan nyt mielivaltaa joltakin taholta joka on asian ymmärtänyt väärin.MK
Arkajalkoja
15
93
Vastaukset
- Musta saunoo
Kylve vaan Markku ihan rauhassa niitten mamujen kanssa niin että iho jo valkenee jos siltä tuntuu. Mutta mustaaa et sinäkään ihmemies et saa valkoiseksi. Vai???
- siansaparo
Jos se kirjoituksen poistamisen syy oli siinä kun paljastu että afriikan poika oli ollu lomailemassa etiopiassa? Vieläkö sosku sanoo että samat on edut kantaväestöllä ja mamulla?
- ss majuri
Ilmankos kirjoitusmäärät on tippuneet kuuteenkymmeneen. Pysyhän koneen ääres ja paukuta tekstii tulemaan. Semmonen sata ja viiskymmentä per vuorokausi.
Tuostahi saunareisusta pitäs saaha viis uutta ketjuu,,,, vähintään.
Ja yks oikasupyyntö kunnankirjaamoon- ssmajuri
Nun, jetzt ist eine gute.Weiter edlleen
- ss majuri
ssmajuri kirjoitti:
Beeilen Sie ein guter Mensch. Promotions Division. Für den Titel der Feldwebel
- No tuo nyt
ss majuri kirjoitti:
Beeilen Sie ein guter Mensch. Promotions Division. Für den Titel der Feldwebel
ei merkinnyt ainakaan yhtään mitään.
- töh töh
ssmajuri kirjoitti:
tö
- Panehan löylyä.
Että ihan kielillä aletaan puhumaan. Mikäs siinä. Löylyä lisää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- totamees
Ei löylyä. Sellanen sata alotusta omaa kehua.
- Tarzan ja jane
Jy dom seun van 'n teef as jy nog steeds die ketting
- vain jane
Gestop gekrap. Urine Op die aand gaan aan die einde, draai. Alle goed is, sal voortgaan. Voisko sit 'n klein omankehun einde.
- poskiotto jamalista
No Markku herra. Tekstiä kehiin. Siehän rupeet pehmenee,
- hä. hääs.
Taitaa saada netti keskityksen on niitä lukijoita Lieksan ulkopuolellakin ?
Otto minulla on muutakin tehtävää nyt viikonlopulla lapsia hoidossa yötä ja valmistautumista nyt sitten kansalaisopiston tuntia pitämään ja eilenkin päivällä sotaveteraanien kuoroharjoituksissa ja aina tehtävää riittää tulossa monet yhdistysten tilaisuudet ja joululaulut.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081