En tiedä mihin kategoriaan tämän olisi laittanut niin laitan tämän tänne.)
Lentääkö mielestänne Joulupukki vai ei. minun mielestäni se ei lennä vaan jolkottelee porojen kanssa ihan maata pitkin ja lentäminen on vain keksityy elokuvallisista syistä Amerikassa:). Myöskään joulupukilla ei oikeasti ole punaiset kamat vaan ruskea takki oikeasti. Ja Joulupukki on olemassa.
Joulupukki lentää vai ei?
4
313
Vastaukset
- airfoil joka ei kirj
No ei kyllä säähän liittynyt mitenkään, Kaikki tapahtumat väitetystä jeesuksen ilmestymisesta- maan kyntämiseen tapahtuu SÄÄSSÄ, siinä kaikki miten kyseinen tapahtuma liittyy säähän. Olisiko ollut huuhaan paikka tai maailmanmeno.
- paska homo olet sinä
humenna on joulu
- ihgiujgoikjb
Joulupukki lentää siinä merkityksessä kuin joku lentää lentokoneella tms lentolaitteella. Ne porot on nääs taikaporoja ja ne lentävät. Reki tulee perässä ja pukki reessä.
- jouluneiti
Olen täysin sama mieltä alkuperäisen kirjoittajan kanssa 😊❄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813