Tuo keltainen kaunotar jota teiniystäväni oli kuljetellut jo useita kuukausia varsin kovakouraisesti oli kuitenkin se ensimmäinen(kaikki alle 20 vuotiaat ovat minulle teinejä). Periaatteessa kyseessä oli tusinatuote, mutta minulle se oli se ensimmäinen, valmistustusvuosi oli 1972 , sen olivat Germaanit stansanneet siihen lätkään jossa runkonumerokin seisoi. Se oli sitä aikaa kun opeteltiin korjaamaan autoja. Laturi , startti, palllonivel,ja vetoakseli, aina löytyi uutta vikaa. Mikään vika ei ollut muuta kuin seuraava vika Autoa siivotessa, silloin tällöin, käsiin jäi kerran haukattu hamppari, tyttöjen siteet ja iso kasa tyhjiä pulloja.
Taunuksen vaellus päätyi joskus 90-luvulla sinne hämeeseen, erääseen mökinpihaan. Sitten siirrryttiin tuoreempiin kieseihin, mutta hitsaushommilta ei sielläkään vältytty, johtuen parrattomasta leuasta. Morjens vaan Tane, ja kiitos, unohtumattomista hetkistä, missähän ne kaikki silloiset ihmiset liihottaa nykyään - Pave ,Helsinki,Pihlajamäki 1975-91
Ford Taunus 1972
Paveliz
0
202
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269