elikkäs haluisin tietoja lasimonneista oon ajatellu ostaa lasimonneja akvaarion koko vähimmais määrä itelläni on 240l
lasimonnit
2
97
Vastaukset
- kalasi
saa vastata
- 13+15
Lasimonnit ovat todella kauniita kaloja :) Niitä olisi hyvä olla ainakin viisi kun kerta parvikala on. Yksin tai liian pienessä ryhmässä niistä tulee arkoja ja piilottelevia. On vissiinkin aika herkkä veden suhteen et lämpötila olis hyvä olla 20-26 mutta happamuudesta ei ole tietoa. Tavallisista monneista Lasimonni poikkeaa siten, että se ei syö pohjaruokaa vaan hiutale ja ns elävää ravintoa. Luulen, että pakastemadot voisivat olla niiden herkkua :) ei muuta kuin asiantuntevaan kalakauppaan kyselemään lisää ja varmasti netistä löytyy tietoja harrastajilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897