Minä epäilen, että sairastan tällä hetkellä angiinaa. Mitä oireita siihen tarkalleen ottaen kuuluu? Milloin on aika mennä lääkärin vastaanotolle? Kurkkukipuni on paikoin voimakasta ja nieleminen sekä syöminen tuntuu todella ikävältä. Suuhun erittyy limaa enemmän kuin normaalisti, mutta kuumetta ei ole. Pyörtyneisyyden tunnetta tai painetta ei ole missään osaa kehoa. Kyseessä ei luultavasti ole kurkunpäätulehdus.
Tarvitsen apua ja tietoa!
3
290
Vastaukset
- neuvoo
Mene tk ja sairaanhoitajan vastaanotolle joka voi ottaa pika.nielutestin..se näyttää jos on angiina..tai vaikka vastaus olisi negatiivinen voi ottaa nieluviljelyn jotta näkee onko mikä pöpö kurkussa..angiinaa on kuumeetomanakin..ja kaikilla ei tule valkoista katetta nielurisoihin,
- nomia
punaisia täpiliä nielussa ja kurkku tosi kipee kun nielee osaisko joku sanoo mikä ois kyseessä kestänyt 5 vk ja tosi kuivaa yskää olen yskinyt tarttisin tietoo
- jepajeejoo juu
Mulla oli angiina ja ainoa oire oli kurkkukipu nieltäessä, ei kuumetta. Testillä selvisi ja sain lääkkeet ja parani lääkkeillä parissa päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897