Täysin tietämättömänä kyselisin neuvoja millainen päältäajettava olisi paras pikkuisen epätasaiselle nurmelle ja kuinka paljon koneessa on oltava tehoja kun olisi tarkoitus käyttää sitä myös talvella lumilingon pyörittäjänä? Riittääkö 12.5 hv vai olisiko yli 20hv oltava? Kuinka paljon painoa pitäis olla että vois esim. käyttää puskulevyä turhia liukastelematta?
Päältäajettava haaveena
3
1308
Vastaukset
- bertzi
Muutamia vaatimuksia talvi käyttöä varten..
- takaveto
- runko-ohjaus
- lisäpainot ketjut
Ainoa millä olen jotain saannut aikaan on Stiga Park puskulevy. Huskun Rider voisi olla yhtä hyvä mutten ole kokeillut mutta esim 20hp Ariens hydrostaatti hydrauliset nosto ja kääntö puskulevy sekä ketjut ja painot pyörissä niin hikee pukkas että sai lunta edes jotenkin aurattua ja kankee kuin mikä. Parkilla 30 cm hankeen kahdella vedolla lumeton polku
Sitten kesällä rider on kyllä matalampi ja aivastuksen verran ketterämpi.
hst hakkaa kepin mennen tullen mutta kyllä kepilläkin kerkee kun harjoittelee.- Valtsu
Tommosen koneen hinnalla saa perusajoleikkurin sekä oikeen traktorin (esim. MF35/MF135) lumilinkoineen (Massikka linko n. 2500€. Murrayn ajoleikkuri 1000€).
Ruohonleikkuri ei ole tarkoitettu mihinkään lumityöhön. Ei nimittäin runkorakenne tule kestämään moista ryskähommaa.
- Jukka
Olen käyttänyt juuri samaan tarkoitukseen
Wizzard 12,5hv konetta ja hyvin on toiminut ja kestänyt , ei minkäänlaista ongelmaa.
Katso kone-glansin kotisivu siinä sinulle oiva peli---
Muuten ainoa probleemi on ollut semmoinen että leikkuuterät ovat mielestäni liian kalliita (22E)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239