Eli hakusessa olisi sellainen tieto että kuinka paljon painaa Suzuki GSX 600F vm.-92 moottori, kuivana tai nesteineen samapa tuo.
Yritin netistä etsiskellä mutta ei oikein tarkkaa tietoa tahtonut löytyä. Painon tulisi olla aika tarkka kun olisi tarkoitus se rahtifirmalle ilmoittaa.
Olen siis irtomoottoria ostamassa, jos joku tietää järkevän rahtifirman joka kulkee
Vaasa-Helsinki väliä ja suostuu tuon sopuhintaan kuskaamaan niin voi ottaa yhteyttä vaikka @-postiin: o.i.jokinen@gmail.com tai vastata tähän viestiin.
Kiitos
Suzuki GSX 600F Moottorin paino
Immu1
1
253
Vastaukset
- Kurki-alli
Mulla on lähes vastaava irtona tallissa, (gsf600 -98) voin sen puntaroida kun rouvan silmä välttää. Soitto Vr-Transpointille tai Kiitolinjalle kertoo hinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337