Hiljaisin helsinki-
mistä saisi kitaraotteet kuustosen & irinan joulukappaleeseen
4
201
Vastaukset
- forggix
Samaa olen itsekin etsinyt. Soinnutuksessa käytetään paljon erilaisia bassoääniä ja jazzahtavia sointuja. Taitaa alkaa Gm7 ja sitten tulee ihan kuin olisi D/F#. Jossain on D7. Pianistin tekemä biisi.
- kipson
harvinaisen mukava keskustelupalsta, täällä saa asiallisia vastauksia ja kiitos niistä.. taitavat musiikin harrastajat olla keskivertoa fiksumpia....
entä osaisitko sanoa kertosäkeen miten kertosäe menee.
aika vaikea näin "maallikkona" hakea korvakuulolla otteet ja ne pienimmätkin lurittelut joita sieltä taustalta kuuluu - forggix
kipson kirjoitti:
harvinaisen mukava keskustelupalsta, täällä saa asiallisia vastauksia ja kiitos niistä.. taitavat musiikin harrastajat olla keskivertoa fiksumpia....
entä osaisitko sanoa kertosäkeen miten kertosäe menee.
aika vaikea näin "maallikkona" hakea korvakuulolla otteet ja ne pienimmätkin lurittelut joita sieltä taustalta kuuluuLähtee: Gm D/F# Bmaj7/F C9
Kertsin alussa on: Gm Dm7
Vaikea soinnutus. - forggix
forggix kirjoitti:
Lähtee: Gm D/F# Bmaj7/F C9
Kertsin alussa on: Gm Dm7
Vaikea soinnutus.Intro:
Bbsus Bb F Bb
Bbsus Bb Gm F
Alku:
Gm D/F# Bmaj7/F C9 Ebmaj7 Dm7 Ebmaj7 D7 jne
Kertsi: (D7) Gm Dm7 Ebmaj7 Bb Cm7 F Bb Am7 D7 jne
Eiköhän puuttuvat osat ole noiden sointujen kierrätystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214