iltaa! onko elonpolkua jakaamaan ketään, kaipaan eron jälkeen jo uutta ihmistä? elämä kulkee omaa polkuaan, eikä sen suhteen ole onneksi muuta valittamista kuin tämä hienoinen yksinäisyys.
kissalepakko
12
138
Vastaukset
yksin kuljet yhä ja nautit .
ystäviä tulee ja erään kanssa tulee kaikkea hullua kuin nuoriuuden villitys uudestaan kuvioon. jo hieman hienostuneemin. tosin oot jo kuitenkin aikuinen.
yksinäisyys siis poistuu ja eläin ystäväkin sitä autaa.- kyllikki kiittää....
ainahan sitä jonkun verran pitää olla "hulluutta", eikä olla totinen torvensoittaja. villitseekö minua nuorempi vai vanhempi mies? jokohan ihan nyt talvella? toivon ainakin niin. kiitos, että katsoit minulle ja mukavaa alkutalven jatkoa.
- kyllikki...
ai niin, yksi eläinystäväkö vain näkyy, miksi toinen ei näy? ei kai toiselle satu mitään?
ei ei satu eläimille mitään . elä sitä pelkää. vaan ne on sinun todeliset ystävät.
se on sinua hieman vanhempi joka saa sinut tekee kaikkea hullua.- kyllikki kiittää...
hyvä ettei satu, ne ovat tosi rakkaita. :) mukavaa joulunodotusta ja kiitos!
- kyllikki...
eipä ole talven aikaan mitään tapahtunut. :-/ tai no joo, entinen mies, nuoruuden rakkaus, yritteli vokotella, mutta en suostunut enkä lähtenyt peliin. olisiko tuo sitten ollut juuri tuo sanomasi "nuoruuden villitys"?
olisiko mitään oikeaa ja todellista tulossa muun miehen muodossa? kyllä hän oli tämä nuoruuden villitys eikä hän ole viellä luopunut ajatuksesta.
- kyllikki...
jos se sitten oli tuo, niin yksinäisyys on edelleen parisuhderintamalla. hänen kanssaan en voi aloittaa uudelleen. ensinnäkään, että tunnen hänet vuosikymmenten kokemuksella ja eräs hänen asiansa ei ole muuttunut ja minkä kanssa en rupea enää kilpasille, toiseksi hän on suhteessa. rakkaana ystävänä säilyy edelleen.
eikö mitään muuta näkyvissä?
kiitos! kyllikki... kirjoitti:
jos se sitten oli tuo, niin yksinäisyys on edelleen parisuhderintamalla. hänen kanssaan en voi aloittaa uudelleen. ensinnäkään, että tunnen hänet vuosikymmenten kokemuksella ja eräs hänen asiansa ei ole muuttunut ja minkä kanssa en rupea enää kilpasille, toiseksi hän on suhteessa. rakkaana ystävänä säilyy edelleen.
eikö mitään muuta näkyvissä?
kiitos!näen vain ohi kulkevia ihmisiä. En nyt pysyvää. mut huomaa etten näe koko elämää vaan jokun matkaa noin vuoden eteen päin vaikka täytyy tunnustaa et aika janan tulkitsemisessa on minulla hieman ongelmia.
- kyllikki...
kissalepakko kirjoitti:
näen vain ohi kulkevia ihmisiä. En nyt pysyvää. mut huomaa etten näe koko elämää vaan jokun matkaa noin vuoden eteen päin vaikka täytyy tunnustaa et aika janan tulkitsemisessa on minulla hieman ongelmia.
ok, kiitos! tätähän tämä on ollut jo vuosia, joten tuskinpa tämä hetkessä muuttuu...
muuten hei, näätkö minulle koskaan loma-asuntoa ihan pienestä haaveilisin? tulisiko siihen koskaan mahdollisuutta rahallisesti?
vuokraa maiseman vahdos tekisi hyvää.
- kyllikki...
niin kyllä tekisikin, mutta oma olisi oma..... kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942