Minkälaisen miehen näet minulle? Kohtaanko hänet pian? Onko parisuhde mahdollinen?
KissaLepakko
14
110
Vastaukset
Et ole viel sellainen joka haluaa suhteen joka on 24/7 vaan haluat olla ja mennä ilman mustasukkaus kohtauksia.
Enempi näen ystävyyksiä hauskan pitoa kuin vakavaa suhdetta.
Se tulee aikanaan mut ei viel.- Puhtain Sydämin
Entä tämä jousimies jonka olen tuntenut nyt melkein vuoden? Olemme tavanneet viikonloppuisin. Mitä tähän näet? Rakastan häntä.
- Puhtain Sydämin
Entä tämä jousimies jonka olen tuntenut nyt melkein vuoden? Olemme tavanneet viikonloppuisin. Mitä tähän näet? Rakastan häntä.
Muuttuuko tämä myöhemmin vakavammaksi suhteeksi? hänestä voi tulla myöhemin on viel paljon avoimia ovia.
mut tällä hetkellä haluat oman nurkan ja oman valtakunnan. mut viihdyt hänen kanssa todella hyvin.
mut tunteet on syvät molemilla .- Puhtain Sydämin
Mitä teen että saan hänet omaksi? Saako hän omat asiat siihen malliin jo keväällä? Onko vaaleasta lyhythiuksisesta naisesta harmia vai ohitanko olankohauksella? Hän on välillä tungetteleva ja yrittää lähennellä miestäni kohti hyvinkin reippaasti .
- Puhtain Sydämin
Mitä teen että saan hänet omaksi? Saako hän omat asiat siihen malliin jo keväällä? Onko vaaleasta lyhythiuksisesta naisesta harmia vai ohitanko olankohauksella? Hän on välillä tungetteleva ja yrittää lähennellä miestäni kohti hyvinkin reippaasti.
Vietämmekö pikkujoulut yhdessä? Pääseekö hän saapumaan paikalle? Vai tapaammeko normaalissa paikassa?
Lähetän enkeleitä iltaasi nainen yritää jotain mutta .. niin ei kuitenkaan tule onnistuman.
hän taistelee pikkujouluista itsenssä kanssa nautii olla enempi pienissä piireissä kuin joukon keskellä . viihtuu seurasasi ennempi kuin kahden kuin joukon keskellä silloin usein käsi etsii kättä.- Puhtain Sydämin
Tapaammeko jos siirryn ajoissa normaaliin tapaamispaikkaamme pikkujouluiltana?
- Puhtain Sydämin
Tapaammeko miehen kanssa jos siirryn ajoissa normaaliin tapaamispaikkaamme pikkujouluiltana?
Puhun miehelle naisen käytöksestä. Auttaako se asiaa? Naisen käytös kun on ollut aggressiivista sanoin ja teoin minua kohtaan. Olenko turhaan huolestunut ?
puhu mut älä syytäen ole ennemikin hämmästynyt.
mut elä huolestu . hiljaa hyvä tulee mut todellakin kanntaa rauhalisin mielin kertoa eteen päin mitä koet ja tunnet monelta taholta.- Puhtain Sydämin
Mies asuu tässä melko lähelläni? Olisiko hänelle tulossa muutto? Onko harkitsemassa näin suurta asiaa? Hän on muuten harpannut jo ison askeleen eteenpäin elämässään.
- Puhtain Sydämin
Hei!
Asiaa en ole vielä saanut puhuttua miehelle. Hän ei ole asiasta tietoinen.
Onko väkivallan mahdollisuus läsnä? Ikävä yhteentörmäys tulossa? Minkälainen? Toimiiko tämä puoliouto nainen yksin?
Onko kolmistaan puhuminen hänen kanssaan mahdollista? Ratkaisu tähän?
Toivon enkeleitä päivääsi:) - Puhtain Sydämin
Kissalepakolle: kiitos, sitten kun kerkiät vastata.
kuten sanoin että en käy täällä usein.
näen että mustasukkaisuus on kuviossa en niin väkivaltaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846