Heipä hei!
28-vuotias nainen, joka on juuri muuttamassa Karkkilaan kaipaisi uusia tuttavuuksia. :) Avomies jo löytyy, joten sellaista seuraa en etsi. Mikäli asustelet jossain lähialueella, että voisi tavatakin esim. kahvin äärellä niin ota yhteyttä! :)
Karkkila, Lohja, Vihti + lähialueet huomio!
6
557
Vastaukset
- vattenfall
Ei saa keitettyä kahvia kun Karkkilassa sähköt poikki kokoaika.
- Minski
Moikka.
Olen myös 28-vuotias avoliitossa oleva nainen Lohjalta. Kaipailen uusia ystäviä.
Laitahan viestiä osoitteeseen minttu-06@hotmail.com, niin lähetään vaikka kahvitteleen. Heissan, olen myös vastikään muuttanut Nummelaan ja kaipailen uutta ystävää. Olen 38v. Olisi kiva tutustua paremmin... :) Jos kiinnostaa laita mulle postia sp. ikonen.anu@suomi24.fi
mulle myös saa laittaa viestiä oon 30 mies nummelasta jolla ei kavereita ole paljoon.s.malmsten@suomi24.fi
- Karkkilan karju
Pahoittelut Iitu1983, mutta naimisissa oleviin en koske.
- ihana89
mulle saa myös kirjoittaa hakalaheidi7@gmail.com
asun hämeenlinnassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907