Kertokaa naiset?

jumitusm

Miksi teidän laukkua ja juomaa pitää vahtia baarissa, kun te käytte tanssimassa, vessassa, tupakalla ja sitten vielä flirttailemassa muille miehille? mitä vittuu, miksi ette itse ota mukaan sitä vitun laukkuu, miksi sitä pitää jäädä vahtimaan???

6

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hot nainen

En viitsi kantaa sitä käsilaukkua ja aina löytyy joku vähän reppana kaverimies vahtimaan sitä laukkua kun haen vähän tasokkaampaa seuraa. Juomaan nyt voi jotkut reppanat myös pistää tyrmäystippoja, joten sitäkin on jonkun vahdittava.

• mies munkasta

miksi sitten jätät juoman reppanan vahdittavaksi?

• hengailet selvästi hyväksikäyttäjien kans. ladyt ei noin tee.

• Ennen muinoin baarissa tuli satunnaisesti vastaan mimmejä, jotka yrittivät saada minut vahtimaan veskaansa. Sanoin aina, että kivekseni vetäytyvät moisesta touhusta, eikä minusta muutenkaan ole höynäytettäväksi kaveripojaksi. Ilmeet olivat usein näkemisen arvoisia. ;-)

• vcxvcxvxcvxcvvxcvcx

Joskus katson kaverien laukkuja. Eipä ole kukaan tuntematon koskaan yrittänyt jättää laukkuaan minulle, miksi jättäisi?

Juomaa olen kyllä vahtinut toisinaan jos olen ollut siinä paikallaan. Jos on tehnyt mieli lähteä kesken vahtimisen, olen lähtenyt. Kaverille tietenkin vinkkaan tupakkakopin puolelle jos olen lähtemässä, jotta hänen juomansa ei mene hukkaan.

Laukku tai juoma kädessä on hankala tanssia. Siitä syystä laukkuja ei viitsitä kantaa mukana. Naisilla on usein tiukat housut tai mekko, jolloin heillä ei ole mitään paikkaa säilyttää puhelinta tai rahapussia, eli laukkua ei voi jättää narikkaan.

• Ei kait ole pakko vahtii jossei taho. En juurikaan pidä yökerhoista enkä tanssimisesta, tai ainakaan sellaisesta tanssista jota yökerhoissa näkee. Kuitenkin kavereiden mukana voi ajautua minne vain. Jos satun yökerhoon eksymään, etsin yleensä rauhallisemman nurkan, ja helposti muutun naulakoksi. Ei ne laukut sun muut minua haittaa, paskaa voi jauhaa olivat ne siinä tai eivät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2173
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1484
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe