Lusikat tuntuu vuonna 2011 jokseenkin turhilta kummilahjoilta. Löytyykö täältä näkemystä mikä olisi ajaton kummilahja pojalle? Mietin tässä kalvosinnappeja. Isälle varpajaislahjaksi tulee skottiviski jonka saa korkata pojan täytettyä 18v.
ajaton kummilahja pojalle
3
1281
Vastaukset
- lusikat saanut
Itse tykkäsin kyllä niistä lusikoista jotka sain sylikummiltani aina synttärilahjaksi, niitä ehti kertyä noin tusina. Kummini vielä laittoi oman nimeni niihin ei vain nimikirjaimia, kuten jotkut sisarusteni kummit tekivät. Nyt äiti ei tiedä mikä on kunkin, kun kaikilla alkaa nimi L:llä. omani ainakin erottuivat joukosta : )
en tiedä mitä pojat tykkäävät niistä lusikoista, sillä itse olen tyttö, mutta oli aina mukava huomata että kummi muisti lusikalla minua. Eikä se synttärilahja ollut ikinä vain se lusikka, vaan mukana tuli aina muutakin. - voi ihme
No jopa on käsittämättömiä asioita, antaa kummilapselleen alkoholia!
Hanki mieluummin Raamattu, se on paras lahja ikinä kummilapselle, sehän on kummin velvollisuuskin pitää huolta hänen hengellisestä elämästään.
Miksi yleensä on kummiksi ryhtynyt jos ei tätä ymmärrä. - Erkki53
Täältä kyllä löytyy! Eikä maksa maltaita.
http://www.satusankari.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823